adexo3
۴۴۵۲۹۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

پست های فیسبوک رنگی می شود

به نظر می رسد برای فیسبوک بر روی پلتفرم اندروید یک بروزرسانی ارسال شده است که به کاربران امکان می دهد رنگ پست های خود را تعیین کنند.

وب سایت تک شات: اگر شما هم از کاربران شبکه اجتماعی فیسبوک باشید، قطعا موافقید که در طول سال های اخیر پست هایی که در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند از قابلیت های متعددی برخوردار شده اند. اما عدم امکان فرمت کردن این پست ها موردی بود که هرگز در دسترس کاربران نبود، بدین معنی که کاربران نمی توانستند در اندازه فونت، رنگ، نوع فونت و سایر موارد پست های خود دخل و تصرف داشته باشند، اما گویا تغییراتی در این زمینه رخ داده است.
پست های فیسبوک رنگی می شود

به نظر می رسد برای فیسبوک بر روی پلتفرم اندروید یک بروزرسانی ارسال شده است که به کاربران امکان می دهد رنگ پست های خود را تعیین کنند. همانطور که در اسکرین شات زیر دیده می شود، کاربران حالا می توانند در صورت تمایل به جلب توجه بیشتر دیگران، رنگ پس زمینه پست های خود را به میل خود تعیین کنند. البته به نظر می رسد این قابلیت فعلا در اختیار کاربران اندروید است و کاربران iOS و وب هنوز به این امکان دسترسی ندارند.
پست های فیسبوک رنگی می شود

کاربران همچنین امکان انتخاب رنگ مورد علاقه خود در سایه روشن های مختلف را خواهند داشت. البته به خاطر داشته باشید که این امکان برای پست هایی که فقط از متن تشکیل شده اند قابل استفاده است، بنابراین اگر قصد به اشتراک گذاری لینک یا تصویر یا ویدیو را دارید نمی توانید از این قابلیت استفاده کنید. به نظر قابلیت جالبی است که می تواند سرگرم کننده هم باشد، بنابراین اگر از این پس با تعداد زیادی پست های رنگی در فید فیسبوک خود برخورد کردید خیلی تعجب نکنید.

هنوز زمان عرضه این بروزرسانی برای نسخه های iOS و وب ذکر نشده است، اما فیسبوک قول عرضه آن را "در چند ماه آینده" داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج