۴۴۵۵۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

برنامه برانکو برای پر کردن جای خالی سربازها

سرمربی سرخپوشان پایتخت با توجه به قطعی شدن جدایی امید عالیشاه گزینه جایگزینی او را انتخاب کرده و باید دید آیا می‌تواند این بازیکن را جذب کند یا نه.

وطن امروز: سرمربی سرخپوشان پایتخت با توجه به قطعی شدن جدایی امید عالیشاه گزینه جایگزینی او را انتخاب کرده و باید دید آیا می‌تواند این بازیکن را جذب کند یا نه. جدایی امید عالیشاه، کاپیتان دوم پرسپولیس قطعی شد و این بازیکن برای گذراندن خدمت سربازی خود راهی تراکتورسازی تبریز شد. عالیشاه بازیکنی تاثیرگذار برای تیم برانکو بود و سرمربی کروات سرخپوشان اگر می‌خواهد تیمش جام قهرمانی را بالای سر برد باید نیمکت خود را قوی کند و جانشینی شایسته برای عالیشاه و به احتمال خیلی زیاد احمد نوراللهی پیدا کند. یکی از گزینه‌های برانکو برای جایگزینی عالیشاه ستاره گسترش فولاد تبریز است که مدت‌هاست مورد توجه ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار دارد.
داریوش شجاعیان، بازیکن ملی‌پوش گسترش فولاد تبریز مورد توجه باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم است. شجاعیان مانند عالیشاه در سمت چپ بازی می‌کند. او سرعت و تکنیک بالایی دارد. ستاره گسترش فولاد توان بازیسازی بالایی دارد و می‌تواند در میانه میدان هم بازی کند. این بازیکن با توجه به ارسال‌های خطرناکی که دارد می‌تواند در جناح چپ سرخپوشان را تقویت کند. حضور این بازیکن در سمت چپ و رامین رضاییان در سمت راست پرسپولیس را هجومی‌تر خواهد کرد البته او به عنوان هافبک بازیساز هم می‌تواند کمک زیادی به مسلمان کند و از هر نظر تیم برانکو تقویت خواهد شد. پرسپولیس کار بسیار سختی برای جذب شجاعیان دارد، چرا که از یک طرف استقلال هم سخت به دنبال جذب این بازیکن است و از طرف دیگر کمالوند سرمربی گسترش فولاد تاکید کرد که این بازیکن را نه به استقلال و نه به پرسپولیس نخواهد داد.

داستان عجیب جدایی نوراللهی و عالیشاه

تماس باشگاه تراکتورسازی با ۲ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس باعث شد این دو در نیم‌فصل سرباز شوند. امید عالیشاه و احمد نوراللهی که در ابتدای فصل با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل مشکلی برای همراهی با تیم فوتبال پرسپولیس نداشتند ناگهان در نزدیکی نیم‌فصل دفترچه اعزام به خدمت خود را گرفتند تا به عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی تبریز ملحق شوند. حال سوال اینجاست که چرا این ۲ بازیکن درست در نیم‌فصل با این مشکل مواجه شده‌اند؟ این‌ در حالی است که یک ماه پیش، این دو بازیکن همراه پرسپولیس به دوبی رفتند که همین موضوع نشان می‌دهد آنها یک ماه قبل سرباز نبودند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد تماس مسؤولان باشگاه تراکتورسازی تبریز با امید عالیشاه و احمد نوراللهی باعث شده این دو بازیکن پیش از رسیدن نیم‌فصل از دانشگاه انصراف بدهند و مدارک اعزام به خدمت خود را تکمیل کنند. گویا شخصی از باشگاه تراکتورسازی تبریز به این دو بازیکن اعلام کرده است اگر در نیم‌فصل به تراکتورسازی ملحق نشوید، در پایان فصل این باشگاه دیگر نمی‌تواند بازیکن سرباز جذب کند. بنابراین اگر قرار باشد در پایان فصل به یک تیم نظامی بروید باید در لیگ دسته یک به فوتبال‌تان ادامه دهید. همین موضوع باعث شد ۲ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس جدایی از تیم محبوب خود را کلید بزنند تا بتوانند دوران سربازی خود را در یک باشگاه لیگ برتری ادامه دهند. خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، این خبر را تایید کرد. در همین زمینه، سردار مهرعلی باران‌چشمه،‌ رئیس تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح درباره این شایعه که باشگاه‌های نظامی که فصل بعد در لیگ برتر باشند نمی‌توانند بازیکن سرباز جذب کنند، اظهار کرد: نمی‌دانم چه کسی این شایعه را مطرح کرده است. از دیروز این بحث در محافل ورزشی به‌وجود آمده و تا به حال چندین بار به صورت مستقیم و غیرمستقیم از من پرسیده‌اند آیا چنین موضوعی درست است یا نه که باید بگویم این موضوع کاملا کذب است.

او ادامه‌ داد: باشگاه‌های نظامی چه آنهایی که در لیگ برتر بازی می‌کنند و چه تیم‌هایی که در دسته‌های پایین‌تر حضور دارند کماکان می‌توانند با هماهنگی تربیت ‌بدنی مجموعه خود و ستاد کل نیروهای مسلح اقدام به جذب بازیکن سرباز کنند. متاسفانه نمی‌دانم این شایعه از کجا به وجود آمده و برای ما هم دردسر ایجاد کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی باز باند و مافیا بازی کثیف قلعه نوعی اینطور امده و بازیکن های پرسپولیس را گرفته برای رقابت با پرسپولیس در لیگ

    • بدون نام

      پرسپولیس حتما باید شجاعیان رو جذب کنه. خلعتبری هم میتونه تو پست مهاجم و وینگر بازی کنه گزینه ی خوبیه برای آسیا، صادقیان هم خوبه. هافبک دفاعی هم کفشگری خوبه. پرسپولیس جای بی غیرت ها نیست

    • بدون نام

      قهرمانی به هر قیمت.......

      خجالت بکشید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج