۴۴۵۵۳۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تعطیلی برخی مدارس در پی بارش برف زمستانی

در پی بارش برف سنگین در نخستین ساعات زمستان۹۵ برخی مدارس کشور تعطیل شدند.

خبرگزاری ایرنا: در پی بارش برف سنگین در نخستین ساعات زمستان۹۵ برخی مدارس کشور تعطیل شدند.
برف مدارس چند شهر خراسان شمالی را تعطیل کرد
بارش سنگین برف که از ساعات اولیه امروز چهارشنبه در نخستین روز از زمستان آغاز شده است مدارس مانه و سملقان و راز و جرگلان در خراسان شمالی را تعطیل کرد.

اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی کلیه مقاطع تحصیلی در هر دو نوبت صبح و عصر در مناطق روستایی و شهری شهرستان مانه و سملقان و راز و جرگلان را تعطیل اعلام کرد.

همچنین بر اساس گزارش وضعیت جوی وجاده ای توسط مرکزمدیریت راهها اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی در گردنه اسدلی-آشخانه به آرمادلو-چمن بید به گرمه ومیامی - سه راهی پش قلعه به غلامان بعلت بارش برف سنگین ولغزنده بودن عبوربا زنجیرچرخ امکان پذیر می باشد.

بر اساس این گزارش در بقیه محورهای استان بارش برف متوسط عبور بدون زنجیرچرخ می باشد.

بارش برف برخی از مدارس استان آذربایجان شرقی را تعطیل کرد
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: بارش برف و سردی هوا برخی از مدارس استان را در روز چهارشنبه تعطیل کرد.

نادر فکورنیا افزود: به علت برودت هوا و یخبندان مدارس تمام مقاطع تحصیلی در روستاها و مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری و تمام مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی در مراغه چهار شنبه در شیفت صبح تعطیل است.

وی سپس ادامه داد: همچنین به علت برودت هوا و یخبندان تمام مدارس شهرستان اهر اعم از مناطق شهری و روستایی فردا چهارشنبه در شیفت قبل از ظهر راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اظهار داشت: همچنین چهار شنبه مدارس مناطق شهری و روستایی شهرستان ورزقان قبل از ظهر راس ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.
مدارس ابتدایی چهارمحال و بختیاری در نوبت صبح تعطیل شد
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری از تعطیلی مدارس ابتدایی چهارمحال و بختیاری در نوبت صبح روز چهارشنبه به خاطر بارش برف خبر داد.

ستار فرهادی با اشاره به بارش برف و لغزندگی معابر در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: مدارس ابتدایی و پیش دبستانی چهارمحال و بختیاری در نوبت صبح روز چهارشنبه به خاطر بارش برف تعطیل است.

وی عنوان کرد: مقاطع متوسطه اول و دوم این استان نیز از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می کنند.
نخستین برف زمستانی برخی مدارس استان سمنان را تعطیل کرد
در پی بارش برف سنگین در نخستین ساعات زمستان۹۵، برخی مقاطع تحصیلی شاهرود و بخش بسطام، شهرستان میامی و دامغان و مهدیشهر تعطیل اعلام شد.

طی بارش نخستین برف زمستانی سال۹۵ در بخش های شمالی و شرقی استان سمنان، مدارس شهر های شاهرود، بسطام، میامی و دامغان به دلیل آنچه لغزندگی معابر از سوی روابط عمومی آموزش و پرورش اعلام شد، تعطیل هستند.

طبق اعلام فرمانداری ویژه شاهرود تمامی مدارس این شهرستان در شاهرود و بسطام به علت بارش برف تعطیل شده و از دامغان خبر می رسد مدارس شهری و روستایی این شهرستان بازنخواهند بود و مهدیشهری ها نیز فرزندان خود را به مدارس نمی فرستند.

از سازمان هواشناسی نیزخبر می رسد ورود سامانه کم فشار بارشی به استان که به بارش شدید برف. باران در نقاط مختلفی از دیار قومس، شد دمای هوا را تثبیت کرده است هم اکنون سمنان یک درجه بالای صفر، دامغان و شاهرود و گرمسار، صفر، میامی و بیارجمند و آرادان یک درجه بالای صفر شهمیرزاد پنج درجه زیر صفر و رضوان چهار درجه زیر صفر گزارش می شود.

سامانه کم فشار بارشی شامگاه آدینه استان سمنان را ترک می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج