۴۴۶۳۹۰
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

تعقیب و گریز پلیسی مزدا ۳ در بازار تهران

در تعقیب و گریز پلیس آگاهی تهران با یک مزدا ۳ که از خیابان شوش آغاز شده بود، پس از شلیک‌های دقیق ماموران، خودروی سرقتی در محدوده بازار تهران متوقف و دزد بازداشت شد.

خبرگزاری مهر: در تعقیب و گریز پلیس آگاهی تهران با یک مزدا ۳ که از خیابان شوش آغاز شده بود، پس از شلیک‌های دقیق ماموران، خودروی سرقتی در محدوده بازار تهران متوقف و دزد بازداشت شد.

واحد گشت آشکار پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان شوش به یک دستگاه خودرو مزدا ۳ به شماره انتظامی ایران ۹۹/ ***م۵۶ مشکوک شده که با استعلام از مرکز پیام مشخص شد خودروی مذکور دارای سابقه سرقت است.

راننده خودرو مزدا ۳ به محض شنیدن دستور توقف از سوی واحد گشت پلیس آگاهی، با افزایش سرعت اقدام به فرار می کند؛ مأموران با استفاده از علائم هشدار دهنده سعی در متوقف کردن خودرو کرده و با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی می کنند اما راننده خودرو مزدا ۳۳ همچنان به فرار ادامه می دهد و در نهایت لاستیک های خودرو مورد اصابت گلوله مأموران قرار می گیرد.

راننده خودرو مزدا ۳ با وجود پنچر شدن لاستیک خودروی مسروقه سعی در فرار از دست مأموران را دارد و همین امر باعث برخورد خودرو مسروقه با چند دستگاه از خودروهای عبوری ، یک دستگاه موتورسیکلت و در چندین نوبت نیز برخورد با چرخ دستی های ویژه حمل بار محدوده ی بازار تهران و واژگونی آنها در خیابان شده و متوقف می شود و قبل از هرگونه اقدام به فرار با پای پیاده ، با عکس العمل مأموران دستگیر می شود .

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : متهم دستگیر شده برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و همدستانش ، با دستور مقام محترم قضایی در اختیار اداره دوم مبارزه باسرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب کلیپش ک بود چرا نذاشتید

    • مهدی بزرگمهر

      ماشین مزدا3 که داغون شد!!دزده هم چند وقت دیگه آزاد میشه فقط مالباخته این وسط ضرر کرده!!باید محرمین رو تاابد زندانی کنن ازشون تو زندان کار بکشن!

    • بدون نام

      اعدام

    • مونا

      باید حکم قطع دست واسه دزدا بذارن.

    • بوشهر

      امیر از بوشهر نظرت تو را خدا لهجه ی برازجونی ننویس.الان خانم راز میاد میگه من که نفهمیدم یکی بیا منه روشن کنه!

    • بوشهر

      بیکارید نظر میدید اعدام، خوب که قاضی نشدید...

    • مژتبی

      خب از اون راننده موتوربگید چی شدو اونای که چرخ دستی حل میدادن بگید که چیزشون نشده

    • به بوشهر

      تورا خدا راز مگه به شما چی کرده که اینقده دل خونی؟ بخدا اشتباه میکنی معلوم است که خودت از خودت ناراحت هستی دیگه با مردم چکار داری بنده خدا،

    • بدون نام

      بوشهر عزیز اگر قصد دلسوز ذارم باتوجه به اینکه راز گرامی را روشن کنه و احتیاجی به هیچ گونه همکاری و ارتباط شما نیست لطف کنید از این به بعد در این موارد ها وارد نشوید و مداخله بیجا نکنید افرادی هستن که با دیده منت حاضر و آماده اند که در خدمت ایشان باشند، شما لطفا بفکر خود باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج