اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۷۲۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

حمله چاقوکش ها به علیرضا نیکبخت

این افراد ناشناس را حتی یک بار هم در رشت ندیده بودم و نمی‌دانم آیا کسی آنها را اجیر کرده بود که من را بزنند یا خیر؛ ولی داماشی‌ها بدانند که من تا امروز یک ریال هم از این تیم نگرفته‌ام.

خبرگزاری فارس: علیرضا نیکبخت واحدی درباره تهدید شدنش با چاقو در رشت، راجع به این اتفاق اظهار داشت: وقتی که با حسن رودباریان به بیرون رفته بودم ناگهان توسط چند نفر افراد ناشناس با چاقو تهدید شدم. به همین دلیل با اجازه امیر عابدینی سریعاً راهی تهران شدم. معلوم نبود که اگر به تهران نمی آمدم چه بلایی در آنجا سر من می‌آوردند.

وی افزود:‌ این افراد ناشناس را حتی یک بار هم در رشت ندیده بودم و نمی‌دانم آیا کسی آنها را اجیر کرده بود که من را بزنند یا خیر؛ ولی داماشی‌ها بدانند که من تا امروز یک ریال هم از این تیم نگرفته‌ام و حتی الآن هم به جای اینکه در خانه‌ای که قرار بود برای من تهیه شود باشم به جایش در هتل زندگی می‌کنم.

نیکبخت در پاسخ به سؤالی که برخی بازیکنان گفته بودند که با حضور شما در زمین، داماش یک بازیکن کمتر دارد،‌گفت: نمی‌دانم منظور از این حرف چیست؟ اما متأسفانه در داماش هرکسی می‌خواهد خودش بازی کند و این موضوع هم برایم جای سؤال داشت اما باید این را بدانید که اتفاقی که برای من افتاد واقعاً عابدینی را ناراحت کرده و تا به امروز این صحنه را با این وضعیت ندیده بودم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم تکلیفم چه می‌شود اما خدا را شکر می‌کنم که الآن سالم هستم. من در شرایطی به رشت رفتم که همه می‌دانند می‌توانستم به تیم‌های خوب دیگری هم بپیوندم اما این برخورد برای من بسیار عجیب بود چون نمی‌دانم اهدافشان از این کار چه چیزی بود. تکلیف آینده خودم را راستش را بخواهید نمی‌دانم اما از عابدینی صمیمانه سپاسگزارم که به من کمک زیادی کرده و امیدوارم همیشه چیز ختم به خیر شود.

بیشتر: ورزش ایرانی: مهاجم سابق پرسپولیس با چاقو تهدید شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قلی

      چه با فرهنگن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج