۴۴۷۳۴۴
۱ نظر
۵۱۳۴
۱ نظر
۵۱۳۴
پ

گوشی لاکچری دیگری از جنس تیتانیوم

شرکت چندملیتی گرسو (Gresso) سازنده گوشی ها و لوازم جانبی لوکس ، به تازگی از جدیدترین محصول خود، گوشی موبایل مریدین دایمند ادیشن (Meridian Diamond Edition) رونمایی کرده است.

وب سایت گجت نیوز - سید حسن حسینی: شرکت چندملیتی گرسو (Gresso) سازنده گوشی ها و لوازم جانبی لوکس ، به تازگی از جدیدترین محصول خود، گوشی موبایل مریدین دایمند ادیشن (Meridian Diamond Edition) رونمایی کرده است. گفته شده گوشی جدید گرسو هم تکنولوژی بالایی داشته و هم در ساخت آن از مواد گران‌قیمت و لوکس استفاده شده است. هر کدام از کلیدهای این گوشی باکیفیت از جنس تیتانیوم گرید ۵ با پوششی از الماس ۰.۱ قیراتی بوده و بدنه آن نیز از جنس تیتانیوم است.

گوشی  لاکچری دیگری از جنس تیتانیوم

این گوشی دو سیم‌کارته بوده و در دو مدل ساخته شده است؛ مدل اولی صفحه کلیدی از جنس فولاد ضد زنگ و بدنه‌ای از جنس تیتانیوم داشته و بدنه مدل دومی، از جنس تیتانیوم سیاهِ ساخته شده با روش PVD به همراه صفحه کلیدی از جنس طلای زرد ۱۸ عیار است. گوشی جدید گرسو مریدین دایمند ادیشن تنها در ۴۵۰ نسخه ساخته شده و تولید و مونتاژ هر گوشی ، ۱۸ ساعت زمان برده است. اما سوال اینجاست؛ آیا این کار، قیمت ۳۰ هزار دلاری گوشی جدید گرسو را توجیه می‌کند؟ اگر شما قصد پرداخت این هزینه را برای یک گوشی موبایل دارید، خوب است بدانید پیش‌فروش گوشی های گرسو مریدین دایمند از تاریخ ۲۶ دسامبر (۶ دی ماه) آغاز می‌شود.

گوشی  لاکچری دیگری از جنس تیتانیوم

چند ماه پیش و پس از معرفی آیفون ۷ (iPhone ۷) توسط شرکت اپل ، گرسو اقدام به ساخت یک آیفون ۷ لوکس با بدنه‌ای از جنس تیتانیوم، حکاکی‌های هندسی بر روی آن و تزیین شده با یازده الماس ۰.۰۱ قیراتی کرد. گرسو تعداد ۹۹۹ واحد از این گوشی لوکس و گران‌قیمت را ساخت.
شروع قیمت این گوشی از ۵۰۰۰ دلار بود و گران‌ترین مدل آن، یعنی آیفون ۷ نسخه الماس سیاه (Black Diamond Edition iPhone ۷) قیمتی نیم میلیون دلاری داشت. قاب پشتی این گوشی لوکس از ۱۴۵۰ قطعه الماس سیاه (جمعا ۱۰۲ قیرات) پوشیده شده و بدنه آن با استفاده از تیتانیوم گرید ۵ بازسازی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش ماهم ی لاکچری بودیم شنا میکردیم تو پول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج