۴۴۷۴۳۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

انتقاد از طرح تحول سلامت

یک نماینده مجلس گفت: با طرح تحول سلامت همه مردم را به سمت بیمارستان‌های دولتی کشاندیم، اکنون با محدودیت تخت بیمارستان روبه رو هستیم و بیماران را در گوشه کنار بیمارستان جای می‌دهیم.

خبرآنلاین: یک نماینده مجلس گفت: با طرح تحول سلامت همه مردم را به سمت بیمارستان‌های دولتی کشاندیم، اکنون با محدودیت تخت بیمارستان روبه رو هستیم و بیماران را در گوشه کنار بیمارستان جای می‌دهیم.

مهرداد لاهوتی گفت: من از ابتدا با این چنین وضعیتی که اکنون در وزارت بهداشت وجود دارد؛ مخالف کردم. از ابتدا اعتقاد داشتم که باید قانون یک درصد مالیات بر ارزش افزوده که قرار است به وزارت بهداشت تعلق بگیرد هم باید حذف شود.

وی با اشاره به عدم برنامه‌ریزی صحیح در حوزه سلامت بیان کرد: ما اول باید پول خودمان را محاسبه می‌کردیم و سپس خدمات را به مردم ارئه می‌دادیم. من به عنوان یک بیمه شونده خودم باید تشخیص بدهم که به کدام بیمارستان بروم نه اینکه اجبارا به بیمارستان دولتی بروم.

این نماینده مجلس به طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت: در ابتدا آمدند با خوب جلوه دادن طرح تحول سلامت همه گوش‌ها را پر کردند. پیش از آن ما فکر این را نکرده بودیم که وقتی بیمارستان‌ها می‌خواهند خدمات اضافه بدهند؛ پرستاران و دیگر عوامل بیمارستان به کارانه اضافه احتیاج دارند. ورود این حجم مردم به بیمارستان‌ها را باید پیش‌بینی می‌کردیم که متاسفانه این امر محقق نشد.

وی در این خصوص ادامه داد: عامل به وجود آمدن این حاشیه‌ها خود وزیر است، زیرا باید با توجه به منابع مالی و وضعیت اقتصادی کشور برنامه‌ریزی می‌کرد و حالا کاسه چه کنم دستش نمی‌گرفت.

لاهوتی با یادآوری اینکه اکنون بخش خصوصی در حوزه سلامت فعالیت کمتری دارد، افزود: ما بخش خصوصی را کنار گذاشتیم و متاسفانه از پتانسیل‌های این بخش استفاده نمی‌کنیم. با طرح تحول سلامت ما همه مردم را به سمت بیمارستان‌های دولتی کشاندیم و اکنون با محدودیت تخت بیمارستان روبه رو هستیم و بیماران را در گوشه کنار بیمارستان جای می‌دهیم. به پزشکان هم گفتیم که شما از امروز بجای پنج عمل جراحی باید بیست عمل جراحی انجام دهید. همه این مسائل برای جامعه و حوزه مهمی مانند سلامت جامعه، حاشیه‌ساز شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه عجب یکی صداش در اومد !

    • مینا

      طرح های وزیر بهداشت در حوزه درمان اشتباه و باعث افزایش شکاف طبقاتی در جامعه شده است
      یه پزشک ماهی چند صد میلیون کارانه میگیرد درصورتیکه یه پرستار یک میلیون هم کارانه ندارد
      پزشکانی داریم که حقوق و کارانه یک ماهشان برابر ۳۰ سال خدمت یک کارمند می باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج