اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۸۰۷۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

بیشترین و کمترین مبالغ جریمه‌های رانندگی

در جریمه‌های تصویب شده هیات وزیران برای سال ۹۵ رانندگی در حین مستی با مبلغ ۴ میلیون ریال در سقف جریمه‌های رانندگی است در حالی که توقف دوبله در معابر، کنار نبردن وسیله نقلیه که به علت تصادف باعث سد معبر شده و پرداخت نکردن عوارض تردد در آزادراه‌ها با میزان جریمه ۳۰۰ هزار ریال ، کمترین میزان از جریمه‌ها را به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری آنا: در جریمه‌های تصویب شده هیات وزیران برای سال ۹۵ رانندگی در حین مستی با مبلغ ۴ میلیون ریال در سقف جریمه‌های رانندگی است در حالی که توقف دوبله در معابر، کنار نبردن وسیله نقلیه که به علت تصادف باعث سد معبر شده و پرداخت نکردن عوارض تردد در آزادراه‌ها با میزان جریمه ۳۰۰ هزار ریال ، کمترین میزان از جریمه‌ها را به خود اختصاص داده است.
شب گذشته طرح شبانه برخورد با تخلفات رانندگی در ۵ نقطه از شهر تهران شامل بزرگراه‌های نیایش، همت و بابایی و نیز مناطق سعادت‌آباد و بلوار اندرزگو آغاز شد. به دنبال آغاز این طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز، حرکات مارپیچ، مزاحمت و دور دور، آلودگی صوتی و همچنین تردد موتورسیکلت‌های سنگین در دستور کار قرار گرفت.
یکی از موضوعاتی که شب گذشته به آن اشاره شد برخورد با رانندگانی بود که در حین مستی نسبت به رانندگی اقدام می‌کنند. بنا به تصویب هیات وزیران جریمه‌های رانندگی در ۱۸ اسفند سال ۹۴ اعلام شد.
در جدول زیر کمترین و بیشترین جریمه‌های رانندگی را می‌بینید.
بیشترین و کمترین مبالغ جریمه‌های رانندگی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راننده تریلی

      بنده راننده تریلی هستم مسیر همدان به تهران کار میکنم الان دقیقا سه ساله کرایه های ما تغییر نکرده اکثر مواقع کم هم شده ولی هر سال نرخ عوارضی رو بالا بردن به طوری که الان اگه ی تریلی از همدان بخاد بره تهران برگرده باید 90هزار تومان عوارض پرداخت کنه واقعا متاسفم از مدیریت مسئولین. اضافه کردن کرایه طبق نرخ تورم ممنوع ولی گرون شدن عوارضی عیبی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج