۴۴۸۰۸۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

سونی اکسپریا XZ قربانی تبلیغات غلط

گوشی پرچم دار سونی اکسپریا XZ در ماه سپتامبر معرفی شد و در ماه اکتبر عرضه شد. این یک ورود دیرهنگام به فهرست گوشی های هوشمند برتر سال ۲۰۱۶ بود.

وب سایت کلیک: گوشی پرچم دار سونی اکسپریا XZ در ماه سپتامبر معرفی شد و در ماه اکتبر عرضه شد. این یک ورود دیرهنگام به فهرست گوشی های هوشمند برتر سال ۲۰۱۶ بود.
سونی اکسپریا XZ قربانی تبلیغات غلط

با این وجود، بعد از عدم موفقیت گلکسی نوت ۷ سامسونگ در بازار گوشی های هوشمند، گوشی اکسپریا XZ به عنوان پرچمدار برتر در اواخر سال ۲۰۱۶ پدیدار شد. این اطلاعات توسط شرکت تولید نرم افزار موبایل Apteligent ارائه شده است. این گوشی حتی از برخی از بزرگ ترین برندهای صنعت گوشی های هوشمند نیز جلوتر قرار دارد.

طبق گزارش سایت GSMArena، داده های شرکت Apteligent گوشی های پرچمدار عرضه شده در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ را مورد بررسی قرار می دهد. این داده و اطلاعات گوشی اکسپریا XZ را بالاتر از گوشی های محبوب Pixel گوگل، HTC 10 EVO (Bolt)، Moto Z، گوشی ارتقاء یافته LG V20، وگوشی تحسین شده OnePlus 3T قرار می دهد. با توجه به این داده ها به نظر می رسد که شرکت سونی کاری درستی انجام داده که دیگران نتوانسته اند انجام دهند. اجازه دهید سامسونگ و اپل را در اینجا مستثنی کنیم. حتی گوشی Moto Z نیز بعد از حراج جمعه سیاه نزول داشته است.

اگر اندروید را برای چند لحظه کنار بگذاریم، حتی اپل نیز نتوانسته تاثیرگذاری چندانی با آیفون ۷ داشته باشد. آیفون ۶ هنوز هم از لحاظ سرعت سازگاری از آیفون ۷ جلوتر است. با این وجود، آیفون ۷ Plus اپل عملکرد بهتری نسبت به آیفون Plus ۶ داشته است. در هر حال، سایت smh در ماه نوامبر در گزارشی اعلام کرده است که اکسپریا XZ یک گوشی زیبا است که نادیده گرفته خواهد شد. دلیل آن این است که سونی گوشی های خوبی تولید می کند اما در زمینه تبلیغ آنها استعداد خوبی ندارد.

دلیل عمده دیگری که مردم را سردرگم می کند، فرآیند نام گذاری گوشی های سونی است. شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ از اعداد برای نشان دادن جایگزینی یک دستگاه جدید با مدل قبلی استفاده می کنند. اما سونی از یک سیستم عددی گیج کننده استفاده می کند، مانند اکسپریا XZ، که واکنش خاصی را در بین مشتریان ایجاد نمی کند. علاوه بر این، سونی اغلب وقتی گوشی های خود را عرضه می کند که از فناوری جالبی برای جلب توجه برخوردار باشند. شما می توانید برای مشاهده فهرست کامل ویژگی ها و قابلیت های اکسپریا XZ به سایت gsmarena مراجعه کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مری

      گفتید اپل و سامسونگ رو استثنا کنیم تا بشه گفت xz فروش خوبی داشته . اما لطفا بگید که هوآوی ، شیائومی ، اوپو ، ویوو ، آنر و بقیه برندهای پرفروش هم باید نادیده بگیریم تا بشه گفت xz فروش خوبی داشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج