۴۴۸۳۳۲
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

لاته آرت، هنر طراحی های شگفت انگیز با شیر

هرچند همه معتقدند که درست کردن یه اسپرسو خوب خودش هنر بزرگی است، لاته آرت به طرحی گفته می شود که با فوم روی اسپرسو طراحی می کنند. لاته آرت یک مهارت که شاید برای یادگیریش سال ها زمان نیاز داشته باشید.

کادو مگ: هرچند همه معتقدند که درست کردن یه اسپرسو خوب خودش هنر بزرگی است، لاته آرت به طرحی گفته می شود که با فوم روی اسپرسو طراحی می کنند. لاته آرت یک مهارت که شاید برای یادگیریش سال ها زمان نیاز داشته باشید. این هنر متدی برای آماده کردن قهوه است که با شیر روی سطح قهوه طراحی می شود.

اگر شما هم دوست دارید قهوه تونو با شیر بخورید. احتمالا می دونید که آن ها گران تر از قهوه های معمولی هستند. و اگه خودتون بتونید درست کنید خیلی ارزون تر می شود. این کار خیلی هم سخت نیست و احتیاج به تمرین دارد.
در ساده ترین شکل، لاته آرت اسپرسویی هست که با شیر مخلوط شده و روی سطح آن کف وجود دارد. هر چند که طراحی روی اسپرسو خودش بسیار مهم است، اما درست کردن شیر هم برای روی اسپرسو کار سختی است و نیاز به تکنیک دارد.
اگر بتونید شیر رو به درستی تهیه کنید می تونید طراحی های خوبی روی قهو تون داشته باشید. برای درست کردن قهوه با شیر جوشیده به یک دستگاه اسپرسو ساز نیاز دارید که مجهز به نازل بخار، ظرف مخصوص درست کردن کف شیر باشد. شما به شیر به انتخاب خودتون، اسپرسو و یک فنجان گرد نیاز دارید.

یادتون باشد که حتما نازل بخارو بعد از هر بار استفاده تمیز کنید. این کار سالم موندن نازل بخار را تضمین می کند.
ویدیویی که در ادامه می بینید مدل های مختلفی از این طراحی ها را انجام می دهد، شما با دیدن این ویدیو و تمرین کردن می توانید بعد از مدتی کوتاه در این کار مهارت پیدا کرده و طرح های خودتونو روی اسپرسو بزنید. اینجوری می توانید با درست کردن یک لاته با دیزاینی زیبا بعد از ظهر خاطره انگیزی برای دوستانتون بسازید.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
لاته آرت، هنر طراحی های شگفت انگیز با شیر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج