۴۴۸۴۴۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«چراغ های ناتمام» به جشنواره فیلم فجر رفت

مدیرعامل موسسه شهید آوینی با تشریح سیاست‌های این نهاد فرهنگی در تولید آثار سینمایی از ارسال فیلم «چراغ‌های ناتمام» به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل موسسه شهید آوینی با تشریح سیاست‌های این نهاد فرهنگی در تولید آثار سینمایی از ارسال فیلم «چراغ‌های ناتمام» به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.
مجتبی امینی مدیرعامل موسسه شهید آوینی با اشاره به فعالیت های این موسسه گفت: نگاه ما در موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی در حوزه تولید فیلم های سینمایی با تغییر سیاست همراه نبوده است و همچون همیشه به دنبال تولید آثار مناسب با شرایط روز بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه موسسه شهید آوینی در تولید محصولات خود نسبت به موضوعات روز بی تفاوت نیست، ادامه داد: وقتی در منطقه اتفاقاتی رخ می دهد که همه دولت ها و ملت ها را درگیر می کند ما هم نسبت به آن واکنش داریم. اگر این موسسه در دوره ای دست به تولید فیلم هایی با موضوع بیداری اسلامی زده است، به این دلیل بوده که دولت و ملت ایران درگیر آن موضوع بوده اند.

این تهیه کننده سینما با تاکید بر اینکه در این موسسه هیچگاه موضوعی برای ساخت فیلم مورد توجه قرار نگرفته است که موضوع روز جامعه نباشد، توضیح داد: هنرمندان نسبت به اتفاقات جهان پیرامون خود حساس هستند و حس و حالی که قرار است در آینده رخ دهد خیلی زودتر به آنها می رسد و می توانند از طریق تولید فیلم به آن بپردازند.

امینی تاکید کرد: ما تلاش می کنیم به موضوعاتی بپردازیم که مورد استقبال مردم قرار گیرد البته ممکن است در این میان فیلم هایی هم تولید شود که خوب از آب درنیاید.

مدیرعامل موسسه شهید آوینی بیان کرد: موسسه شهید آوینی در سال جاری تولید یک فیلم سینمایی با نام «چراغ های ناتمام» به تهیه کنندگی من و کارگردانی مصطفی سلطانی را در دستور کار خود قرار داد. این فیلم با موضوع حاشیه های دفاع مقدس ساخته شده است و می توان آن را یک اثر اجتماعی-دفاع مقدس دانست.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «چراغ های ناتمام» به کارگردانی مصطفی سلطانی ادامه داد: مراحل پس از تولید این فیلم به پایان رسیده و به تازگی نسخه نهایی آن به دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ارائه شده است.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «به تهران خوش آمدید» گفت: در این فیلم دفاع مقدسی بازیگرانی چون مجید صالحی، شقایق فراهانی، حسین مهری، الهام نامی، حسین ملکی، داریوش ارجمند و علیرضا استادی ایفای نقش کرده اند.

وی ادامه داد: فیلمبرداری «چراغ های ناتمام» در شهرهای تهران و بهشهر انجام شد و اشکان اشکانی به عنوان مدیر فیلمبرداری، پرویز شیخ طادی و احسان شیبانی به عنوان تدوینگر، هادی رحمانی به عنوان آهنگساز، شهرزاد عقیقی چهره پرداز، بابک پناهی طراح صحنه و لباس، محسن جسور به عنوان فیلمنامه نویس، فرید ناظر فصیحی به عنوان جلوه های ویژه بصری، رضا تهرانی به عنوان صدابردار و وحید مقدسی و احسان افشاریان به عنوان صداگذار همکار ما بودند.

امینی در پایان گفت: فیلم سینمایی «چراغ‌های ناتمام» درباره نویسنده ای پایبند به باورهای اعتقادی است که به دنبال مضمونی مرتبط با باورهایش می‌گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج