۴۴۸۸۳۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کیانی: اخباری بهترین دروازه‌بان ایران است

کاپیتان تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش امسال دو جام به دست می آورد.

ورزش‌سه: تیم تراکتورسازی روز گذشته در تهران دست به کار بزرگی زد و تیم نفت اوج گرفته را از پیش رو برداشت. در این مسابقه اتفاقات حاشیه ای زیادی رخ داد که در نوع خود جالب بود.

مهدی کیانی، کاپیتان تراکتورسازان درباره شرایط مسابقه، حواشی، عملکرد خوب محمدرضا اخباری و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

به برد مقابل نفت نیاز داشتیم

بازی با نفت تهران دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه نخست دو تیم پایاپای بازی کردند و تقریبا همه چیز متعادل بود اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد و توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. ما تیم برتر نیمه دوم بودیم و خوشحالم که توانستیم برنده از زمین خارج شویم. این برد برای ما مهم بود، چراکه باید نیم فصل را با پیروزی به پایان می رساندیم.

از هواداران تشکر می کنم

از هوادارانی که دیروز در ورزشگاه تختی حامی مان بودند، تشکر می کنم. دست تک تک این عزیزان را می بوسم و خوشحالم که شرمنده شان نشدیم. این برد را به هواداران تقدیم می کنیم و امیدوارم آخر فصل هم با جام قهرمانی خوشحالشان کنیم.

اخباری شایسته شماره یک تیم ملی است

من همیشه گفتم محمدرضا اخباری بهترین دروازه بان ایران در حال حاضر است. این جوان آتیه فوق العاده ای دارد و دیدید که دیروز هم چند موقعیت فوق العاده و یک پنالتی گرفت. اخباری شایسته پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی است و باید قدرش را بدانیم.

شریفی بازگشت فوق العاده ای داشت

مهدی شریفی مدت زیادی به دلیل مصدومیت از فوتبال دور بود. او دیروز بازی خوبی انجام داد و نشان داد تقریبا به روزهای خوب گذشته برمی گردد. دیروز مقابل نفت تهران گل زیبایی زد و به او تبریک می گویم. امیدوارم بتواند در آینده نیز مهره مفیدی برای تراکتور باشد.

عالیشاه و نوراللهی به تراکتور کمک می کنند

حضور عالیشاه و احمد نوراللهی، به تراکتورسازی کمک می کند. این دو بازیکن خوبی هستند و امیدوارم بهترین روزها را سپری کنند. تراکتور تیم بزرگی است و حضور این بازیکنان بزرگ به ما کمک می کند.

جای پرسپولیس را می گیریم

تیم ما برای قهرمانی بسته شده است. با بازیکنان جدیدی که اضافه می شوند برای قهرمانی تلاش می کنیم. در هردو جام مدعی هستیم و باید بتوانیم امسال هرطور شده هواداران را خوشحال کنیم. این هواداران لایق قهرمانی هستند و برای رسیدن به جام تلاش می کنیم. قطعا در آینده جای پرسپولیس را در صدرجدول می گیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hamed

      هرکی دوتا شوت میگیره ازش تعریف میکنن دروازبان خوب وبهترین فقط بیرانوند دمش گرم‌ باغیرت وتعصبه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج