۴۴۸۸۶۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

حسین زمان: هنوز مجوز برگزاری کنسرت ندارم

حسین زمان، دیروز در کانال تلگرامی‌اش خبر داد که سرانجام بعد از ۱۵ سال روی صحنه خواهد رفت. او در کانال تلگرامی‌اش توضیح داده است که پنجشنبه نهم دی ساعت ۱۴ در فرهنگسرای ارسباران ترانه‌های «زندونی»، «کویر»، «حصر آغوش»، «تو تنها ماندی» و «تو نباشی» را اجرا خواهد کرد.

روزنامه فرهیختگان: حسین زمان، دیروز در کانال تلگرامی‌اش خبر داد که سرانجام بعد از ۱۵ سال روی صحنه خواهد رفت. او در کانال تلگرامی‌اش توضیح داده است که پنجشنبه نهم دی ساعت ۱۴ در فرهنگسرای ارسباران ترانه‌های «زندونی»، «کویر»، «حصر آغوش»، «تو تنها ماندی» و «تو نباشی» را اجرا خواهد کرد. این خواننده پاپ نوشته است: «بعد از ۱۵ سال به بهانه‌ای و به همت برخی دوستان قرار است برای اجرای چند ترانه روی صحنه بروم. اگر چه محدود و نه در حد و اندازه یک کنسرت بزرگ ولی فرصتی است برای عشق ورزیدن.»
حسین زمان: هنوز مجوز برگزاری کنسرت ندارم

زمان در گفت وگو با ما تاکید می‌کند که هنوز هم مجوز کنسرت برای او صادر نشده است و اجرای او در روز پنجشنبه در قالب یک برنامه شاعران و ترانه‌سرایان در فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود که نیاز به دریافت مجوز از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ندارد.

زمان تاکید می‌کند که آخرین اجرای او به شکل کنسرت، مربوط به حدود ۱۴ سال پیش در سالن برج میلاد بوده است و بعد از آن دیگر به او مجوز برگزاری کنسرت نداده‌اند و هنوز هم این مجوز را ندارد. خواننده آلبوم «کویر» به «فرهیختگان» می‌گوید: «بعد از آن تنها در یک برنامه فرهنگی اجرا داشته‌ام که آن هم نیاز به مجوز نداشته است، چون فروش بلیت نداشته است. اجرای پنجشنبه نهم دی در فرهنگسرای ارسباران هم کنسرت نیست و بلیت‌فروشی ندارد و در قالب یک برنامه فرهنگی است که هنوز معلوم نیست تا آن زمان چه اتفاق تازه‌ای بیفتد. یک نشست ادبی است که خانه ترانه برگزار می‌کند. آنها برنامه خودشان را اجرا می‌کنند و در بین برنامه‌های‌شان قرار است چند کار اجرا کنم. فروش بلیت ندارد و ورود برای عموم آزاد است و تعدادی از هنرمندان و شاعران و ترانه‌سرایان دعوت هستند. چون اگر کنسرت بود، مجوزهای لازم را می‌خواست و هنوز به من مجوز نمی‌دهند. منتها فرهنگسراها مساله‌شان جداست و خودشان درباره برنامه‌های فرهنگی‌شان تصمیم می‌گیرند. بعد از اجرای کنسرت در ۱۵،۱۴ سال پیش در سالن میلاد، کنسرت دیگری برگزار نکرده‌ام. نه که نخواسته‌ام؛ به من مجوز برگزاری کنسرت نداده‌اند.»

خواننده «شب دلتنگی» در ادامه به «فرهیختگان» درباره گرفتن مجوز برای اجرای کنسرت و انتشار آلبوم می‌گوید: «در این مدت آلبوم منتشر نکرده‌ام و هر چه بوده است تک‌آهنگ بوده. این تک‌آهنگ‌ها هم در فضای مجازی منتشر شده‌اند. این تک‌آهنگ ها را هم خودم با هزینه شخصی منتشر کرده‌ام.»

زمان در پاسخ به این پرسش که آیا در سال‌های اخیر درخواست دریافت مجوز آلبوم نداده است، می‌گوید: «‌از همان دوره اول ریاست‌جمهوری آقای روحانی درخواست مجوز برای انتشار آلبوم داده‌ام و مرتب پیگیری کرده‌ام. آخرین پیگیری‌ام هم مربوط به دو ماه پیش است که هنوز جوابی دریافت نکرده‌ام. دفتر موسیقی از خود سلب مسئولیت کرده و از من خواسته به حراست وزارت ارشاد برای حل مشکلم مراجعه کنم. آنها گفته‌اند که این مشکل به آنان مربوط نیست و جایی دیگر باید پیگیر باشم. من هم حرف‌هایم را به حراست ارشاد گفتم. آنها شنیدند و آنجا هم قرار است به من نتیجه را اعلام کنند. قرار است خبر بدهند ولی بعد از سه ماه هنوز از آنها هم خبری نشده است. مشکل این است که معاونت هنری و دفتر موسیقی، حرف روشنی به نمی‌گویند. آنها می‌گویند که از بالا دستور داده شده مجوز داده نشود. ولی مشخص نمی‌کنند که از کجا به آنها دستور داده شده است تا من به همانجا مراجعه کنم.»

وحید مهرداد، رهبری گروه و نوازندگی پیانو را در این اجرا عهده دار است. زمان در کارنامه خود آلبوم‌های «شب دلتنگی»، «قصه شب»، «آلبوم شاپرک»، «مشق عشق»، « قصه نگفته» و «قرار عاشقی» را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باوجود این همه خواننده جائی برای ایشان نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج