۴۴۹۱۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمالوند: حسن ختام خوبی داشتیم

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: در مجموع نیم فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم، اما انتظار شخص خودم بیشتر از این بود.

خبرگزاری فارس: فراز کمالوند بعد از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی خوبی در آبادان انجام دادیم. صنعت نفت تیم خوبی است و مقابل ما هم بازی جانانه‌ای انجام داد. باید بگویم که این پیروزی برای ما با ارزشمند و حائز اهمیت بود. چرا که جایگاه مان در میانه جدول را مستحکم کرد و این فرصت را برای ما ایجاد کرد تا با یک همت خود را به رده‌های بالای جدول برسانیم.

سرمربی گسترش تبریز گفت: ما با تیم سوم جدول که ذوب آهن باشد تنها ۵ امتیاز فاصله داریم و با تیم پنجم فقط سه امتیاز. این نشان می‌دهد که گسترش لیاقت و پتانسیل مکان‌های بالاتر از این در جدول را هم دارد.

کمالوند در خصوص نقل و انتقالات نیم فصلی تیمش خاطرنشان ساخت: بازیکنان خوب ما از تیم‌های دیگر لیگ برتری پیشنهاداتی دارند و گمان می‌رود که خودشان هم بی میل به جابجایی نباشند. اما آنها باید بدانندکه تحت قرارداد باشگاه گسترش هستند و شخصا نمی‌توانند در مورد نقل و انتقال شان تصمیم بگیرند.

وی افزود: تازه امروز بازی های ما تمام شده و من خودم یکی دو روز استراحت می کنم و بعد در خصوص خروجی و ورودی‌های مان تصمیم گیری خواهیم کرد. اما تیم ما هم مثل همه تیم های دیگر برای ترمیم و بهبود شرایطش در نقل و انتقالات زمستانی فعال خواهد بود.

کمالوند در خصوص ترمیم نقاط ضعف تیمش گفت: قطعا ما نقاط ضعفی هم داشتیم که اگر غیر از این بود الان در صدر جدول بودیم. باید برای تقویت تیم از فرصت نیم فصل نهایت استفاده را ببریم.

سرمربی آبی پوشان تبریزی بیان داشت: حسن ختام خوبی برای نیم فصل اول داشتیم و ان‌شاءاله در نیم فصل دوم حتما تیم بهتری نسبت به نیم فصل اول خواهیم داشت و با جمع آوری امتیازات بیشتر این تیم را در رده های بالایی جدول مشاهده می کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج