۴۴۹۴۸۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جدال روزنامه حامی شهرداری و یکی از اعضای شورای شهر

اصول‌گرای سابق شورای شهر تهران درآخرین توئیت خودکنایه‌ای به مصاحبه دیروز صبح نو با آقای عبدالحسین مختاباد زده و مدعی شده است که این رسانه درصدد تفرقه بین اعضای شورای شهر است!

صبح نو روزنامه حامی قالیباف نوشت: اصول‌گرای سابق شورای شهر تهران درآخرین توئیت خودکنایه‌ای به مصاحبه دیروز صبح نو با آقای عبدالحسین مختاباد زده و مدعی شده است که این رسانه درصدد تفرقه بین اعضای شورای شهر است! آقای رحمت‌الله حافظی که به گفته دادستان تهران یکی از چهره‌های مرتبط با پرونده یاشار سلطانی بوده و تقریباً سرشاخه موج‌های خبری علیه شهرداری تهران است؛ درتوئیت خود نوشته است: «رسانه تحت امر قالیباف با اعضای شورا مصاحبه می‌کند و با تحریف گفتار آنان درصدد ایجاد تفرقه بین آن‌هاست تا جناب شهردار راحت‌تر حکومت نماید.»

اشاره او به مصاحبه روزهای گذشته مختاباد است که این عضو شورای شهر به انتقاد از حافظی پرداخته و گفته بود:«من قائل به این موضوع نیستم که شهردار تهران ترافیک مصنوعی ایجاد کرده اما باید افکار عمومی را قانع کرد که این ترافیک،‌ ترافیک طبیعی است.»
عبدالحسین مختاباد، عضو شورای شهر تهران درباره اظهارات رحمت‌الله حافظی مبنی بر فشار شهرداری تهران برای تغییر فرمانده پلیس راهور تهران و مصنوعی دانستن ترافیك پایتخت، گفته بود: «خدمات‌رسانی در تهران نباید درگیر خط بازی‌های سیاسی و مسائل سیاسی روزمره شود. به‌هرحال در چند روز گذشته ترافیك موجود نظیری در ماه‌های قبل نداشته و این باعث تأسف است چراکه مشخص می‌شود سوءمدیریتی وجود دارد.»
مختاباد همچنین پنبه توئیت های حافظی علیه شهرداری را زده و گفته بود: «طبیعی است كه سوءمدیریت از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی بوده و كسی دیگر مسوول ترافیك نیست. شهرداری كه مسوول ترافیك شهر تهران نیست. معمولاً در چند مقطع سال مانند هفته اول بازگشایی مدارس و شب‌های عید، ترافیك سنگین همیشه بوده است و مدیریت صورت گرفته در سال جاری مناسب بود و توانست ترافیك را كنترل كند. ورای انتقاداتی که از برخی از حوزه‌های شهری وجود دارد، دولت باید نسبت به سطح تعهداتی که در شهر تهران دارد به‌عنوان یک شهروند وظایفش را در قبال تهران انجام دهد که در بسیاری از موارد انجام نمی‌دهد.»
او همچنین در پاسخ به «توهم ترافیک» مصنوعی در پایتخت گفته بود: «من قائل به این موضوع نیستم که شهردار تهران ترافیک مصنوعی ایجاد کرده اما باید افکار عمومی را قانع کرد که این ترافیک،‌ ترافیک طبیعی است. هیچ‌کس چنین ادعایی نمی‌تواند داشته باشد که شهردار تهران به دنبال ایجاد ترافیک است. آقای حافظی باید دلایل و مستندات خودشان را ارائه کند.»
اما حافظی به‌جای استدلال و پاسخ به اظهارات مختاباد سعی می‌کند بر همان رویه سیاسی خود ادامه دهد. برای قضاوت بهتر مخاطبان و رفع تهمت حافظی مبنی بر تحریف اظهارات مختاباد؛ فایل مصاحبه خبرنگار «صبح نو» با عبدالحسین مختاباد منتشرشده و برای مخاطبان و به‌ویژه آقای حافظی قابل‌استفاده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج