۴۴۹۵۱۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

Hannibal همانند شرلوک ساخته خواهد شد

با شلوغ شدن تقویم کاری مدز میکلسن (Mads Mikkelsen) و هیو دنسی (Hugh Dancy) و تعهد برایان فولر (Bryan Fuller) به سریال‌های Amazing Stories و American Gods، بسیاری از طرفداران سری Hannibal به این باور رسیده‌بودند که کار این سریال در شبکه NBC به اتمام رسیده‌است.

وب سایت سینما گیمفا: با شلوغ شدن تقویم کاری مدز میکلسن (Mads Mikkelsen) و هیو دنسی (Hugh Dancy) و تعهد برایان فولر (Bryan Fuller) به سریال‌های Amazing Stories و American Gods، بسیاری از طرفداران سری Hannibal به این باور رسیده‌بودند که کار این سریال در شبکه NBC به اتمام رسیده‌است.
Hannibal همانند شرلوک ساخته خواهد شد

فولر قبلا اعلام کرده‌بود که علاقه دارد به ساخت این سریال ادامه دهد، ولی تقویم پرترافیک بازیگران و نبود حامی مالی برای ساخت کامل یک فصل از این سریال، مانعی بر سر راه این موضوع بود.

به تازگی فولر در مصاحبه‌ای در برنامه رادیویی Shock Waves، به وجود ایده‌ای جالب برای ادامه دادن سریال اشاره کرد که در آن، Hannibal همانند سریال شرلوک، به صورت محدود و در فاصله‌های زمانی نامنظم منتشر شود.

فصل سوم سریال در زمان پخش خود اساسا به دو بخش شش قسمتی و هفت قسمتی تقسیم شد، در نتیجه طرفداران با روند کار آشنا هستند. همچنین این موضوع مشخص شده‌است که فصل‌های آتی از رمان توماس هریس (Thomas Harris) با عنوان Silence of the Lambs «سکوت بره‌ها» اقتباس خواهد کرد که امتیاز این کار در سال آینده توسط شبکه خریداری خواهد شد. فولر در این مورد گفت:

من فکر می‌کنم که فیلم ساخته شده در سال ۱۹۹۱، بهترین اقتباس ممکن از کتاب بود ولی کماکان زوایا و مسائل بسیاری برای اکتشاف وجود دارد که قالب سریال این فرصت را در اختیار ما می‌گذارد که این کار را انجام دهیم. فکر می‌کنم برای بازیگران نیز این پروژه می‌تواند حکم مینی سریال یا رویدادی را داشته‌باشد که هر از چند گاهی اتفاق می‌افتد. ۶ تا ۸ اپیزود از این داستان می‌سازیم و ۶ تا ۸ اپیزود از آن داستان و این گونه ادامه می‌دهیم. در واقع این پروژه را به صورت نامنظم به پیش خواهیم برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج