۴۵۰۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فرگوسن: بازگشت رونالدو امید واهی است

فرگوسن درمورد رونالدو گفته:" او اکنون، نسبت به زمانی که برای ما بازی می کرد، بازیکن بهتری است زیرا پخته تر شده است. او ۲۸ ساله است و در اوج دوران حرفه ای اش قرار دارد"

سایت گل: سرالکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، شایعات اخیر در مورد بازگشت کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، به الدترافورد در تابستان آینده را رد کرد.

این ستاره پرتغالی که قراردادش با رئال در سال ۲۰۱۵ به پایان می رسد، هنوز برای تمدید قرارداد با باشگاه مادریدی به توافق نرسیده و به همین دلیل شایعاتی زیادی در مورد جدایی او از این باشگاه در پایان فصل جاری به گوش می رسد. گفته می شود در صورت ترک برنابئو، منچستریونایتد مقصد احتمالی او خواهد بود.

این در حالی است که او سه شنبه شب برای اولین بار بعد از چهار سال در الدترافورد به میدان خواهد رفت و مقابل تیم سابقش بازی خواهد کرد اما فرگوسن گمانه زنی ها در مورد بازگشت رونالدو به جمع شیاطین سرخ را یک "امید واهی" توصیف کرد و معتقد است که این ستاره ۲۸ ساله به زودی قراردادش را با رئال تمدید خواهد کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" چیزی وجود ندارد که من را تهییج کند تا به بازگشت کریس فکر کنم. تا آنجایی که من می دانم، اصلا چیزی وجود ندارد. هنوز دو سال از قرارداد رونالدو با رئال باقی مانده و تا آنجا که من می دانم مذاکرات برای تمدید قرارداد او ادامه دارد. شاید مدیر برنامه هایش نقشه هایی دارد اما فکر می کنم این یک امید واهی است. ما از کریس، مانند همه بازیکنان سابق مان، استقبال فوق العاده ای خواهیم داشت؛ به ویژه اینکه او کارهای فوق العاده ای برای این باشگاه انجام داد و به همین دلیل با استقبال بی نظیری روبرو خواهد شد."

دیدار رفت منچستریونایتد و رئال در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ با تساوی ۱-۱ به پایان رسید و به نظر می رسد که شانس یونایتدها برای صعود به مرحله بعد بیشتر است اما فرگوسن می داند که شاگرد سابقش می تواند حسابی برای شان دردسرساز شود.

او تاکید کرد که رونالدو در اوج دوران حرفه ای اش قرار داد و البته دو راه طنزآمیز نیز برای متوقف کردن او پیشنهاد داد:" او اکنون، نسبت به زمانی که برای ما بازی می کرد، بازیکن بهتری است زیرا پخته تر شده است. او ۲۸ ساله است و در اوج دوران حرفه ای اش قرار دارد. از ۲۸ تا ۳۲ سالگی، با آمادگی ای که رونالدو دارد، اگر مصدوم نشود و دیداری را از دست ندهد، مطمئنا می تواند بهترین بازی هایش را به نمایش بگذارد. من برای متوقف کردن او برنامه دارد؛ او با چاقو، پلن B هم استفاده از تفنگ است."

رئال در فاصله ۵ روز، دو بار موفق شد بارسلونا را شکست بدهد اما فرگوسن معتقد است که آنها نمی توانند در الدترافورد هم چنین نمایشی را ارائه بدهند:" آنها فوق العاده بودند. هر بخش بازی آنها درست و به جا بود. اما فکر نمی کنم آنها سه شنبه شب بتوانند چنین نمایشی را تکرار کنند. البته آنها به هر حال خوب کار می کند و ما هم مطمئنیم که عملکرد خوبی خواهیم داشت. ضدحملات آنها بسیار خطرناک است. ما از این مسئله آگاه هستیم و در آماده سازی مان آن را مد نظر قرار می دهیم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج