۴۵۰۶۲۱
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

کدام بانک، بانک محبوب شماست؟

رقابت بانک‌‌ها برای کسب عنوان محبوب‌ترین بانک ایران به طور رسمی در جشنواره «بانک محبوب من»، شروع شد. سایت بانکی با اعلام آغاز رسمی جشنواره «بانک محبوب من»، بانک‌های شرکت کننده و حامیان مالی این جشنواره را معرفی کرده است.

رقابت بانک‌‌ها برای کسب عنوان محبوب‌ترین بانک ایران به طور رسمی در جشنواره « بانک محبوب من »، شروع شد. سایت بانکی با اعلام آغاز رسمی جشنواره «بانک محبوب من»، بانک‌های شرکت کننده و حامیان مالی این جشنواره را معرفی کرده است.

جشنواره «بانک محبوب من» از تاریخ ۱ دی‌ماه شروع شده است و تا تاریخ ۲۰ دی ماه ادامه می‌یابد.

این جشنواره که از طرف سایت خبری-تحلیلی بانکی و با حمایت فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل برگزار شده، تنها کارزار رسمی رقابت بانک‌ها با یکدیگر است. هدف سایت بانکی از برگزاری جشنواره «بانک محبوب من»، سنجش رضایت مشتریان از بانک‌ها و ایجاد مزیت‌های رقابتی در بانک‌ها است. بانک‌ها هم مثل تمام کسب و کارهای دیگر، برای رشد و توسعه در مسیر صحیح نیاز به بازخورد مشتری دارند. مسیر صحیح توسعه، دقیقا به سمتی می‌رود که منافع کسب و کار را تامین و رضایت مشتری را جلب کند. گواه این مطلب، حضور 18 هزار نفری مردم در 7 روز ابتدایی جشنواره است؛ در حالیکه سال گذشته، تعداد کل کسانی که در جشنواره شرکت کردند، ۲۱ هزار نفر بود.
کدام بانک، بانک محبوب شماست؟

در جشنواره دومِ «بانک محبوب من» در سال ۹۴، بانک سامان با رای مردم، به عنوان محبوب‌ترین بانک ایران انتخاب شد. در نمودار زیر، پنج بانک محبوبِ مردم، با آرایِ کسب شده‌شان نشان داده شده است.

در جشنواره امسالِ « بانک محبوب من »، همه بانک‌های خصوصی و دولتی کشور، به جز بانک پاسارگاد و بانک پارسیان، شرکت کرده‌اند. بانک‌های ملی، سامان، ملت، صادرات، شهر، مسکن، کشاورزی، گردشگری، سرمایه، قوامین، حکمت و ایران زمین، با قرار دادنِ بنرِ جشنواره در وبسایت‌شان، آغاز جشنواره را به مشتریان‌شان اطلاع دادند.
کدام بانک، بانک محبوب شماست؟

حامیان مالی جشنواره

در این دوره از برگزاری جشنواره، فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل ، نرم‌افزار CRM دیدار و آژانس مسافرتی نادیا پرواز حمایت مالی از جشنواره را به عهده گرفته‌اند.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل ، با داشتن نمایندگی رسمی از برندهای معتبر و مشهور پوشاک جهان، امکان خرید انواع پوشاک و اکسسوری‌ها را برای مشتریان‌اش فراهم کرده است. دیجی‌استایل همچون دیجی‌کالا ، با ارائه نقدهای تخصصی و بی‌طرفانه، به مشتریان در خرید اینترنتی کمک کرده است. این فروشگاه بزرگ، این بار حمایت مالی از پروژه‌ایی را تقبل کرده است که نظرِ مردم، شرطِ برگزاری آن است. دیجی‌استایل در پایانِ جشنواره به 200 نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه، 200 بنِ خرید اینترنتی را اهدا می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هیچ کدام همشون فرصت طلب هستند درست کار نمیکنند

    • بدون نام

      جالبه هر چه خر حمالی هست...به دوش بانک ملی است..هر جه وام ازدواج و وام کن بهره هست روی دوش ملی است...هر چه خدمت هست روی دوش ملی است...اونوقت از همه محبویتش...کمتر است...همین است که این مردم معرفت ندارند.

    • بدون نام

      محبوب ترین بانک بانک رسالت به دلیل ترویج بانکداری بدون ربا در کشور وایجاد رقابت در زمینه بانک داری بدون ربا

    • سیما

      رفتم بانک شهر حساب باز کنم کارمنده میگه ۱۷۰۰۰ تومن هزینه افتتاح حسابه میگم چرا ؟ میگه ۱۰تومن پیامک/ ...ـ۵ تومن تمبر/ ۲ تومن صدور کارت/ میشه ۱۷تومن !!!!

    • بدون نام

      بدون نام 18:55 یادت رفت،وظیفه اختلاسهای سنگینم بعهده بانک ملیه.

    • علی

      بانک فقط بانک انصار

    • بدون نام

      همگیشون عمر و جوانی و آرامش وشادابی رو بابت بهره های سنگینشان از خانواده ها گرفتن

    • بیطرف

      بانک و محبوبیت،اون هم تو ایران!!!!!!!!!.بنظرم منفورترین موسسات توی ایران همین بانکها هستن.همشون هم از هم بدتر.باعث و بانی فلاکت مملکت همین بانکها هستن.

    • بدون نام

      همشون برای پولداراس وخودشون که ...

    • بدون نام

      هربانکی سودش بیشتر باشه

    • کارمند کوچولو

      بدون نام 18:55منت چی رو سر مردم میذاری کدوم خرحمالی پول مردم و به خود مردم میدین منت هم میذارین اون هم با اون همه نزول تازه بیشتر وام های کم بهره رو خود کارمندای بانک ها بر میدارن تازه اگه معنی خر حمالی خاوری و امثالهم هست کاش ما هم هم خر بودیم هم حمال.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج