۴۵۰۶۸۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پیدا شدن موشک های آمریکایی در حلب

نیروهای روس در عملیات پاکسازی در حلب تجهیزات، سلاح‌های کوچک و موشک‌هایی از سامانه‌های پرتاب موشک چند منظوره گراد و راکت‌هایی را پیدا کردند که این تجهیزات در آلمان، ایالات متحده و بلغارستان ساخته شده است.

خبرگزاری ایسنا: نیروهای روس در عملیات پاکسازی در حلب تجهیزات، سلاح‌های کوچک و موشک‌هایی از سامانه‌های پرتاب موشک چند منظوره گراد و راکت‌هایی را پیدا کردند که این تجهیزات در آلمان، ایالات متحده و بلغارستان ساخته شده است.

به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، کارشناسان روسی از مرکز بین المللی مین زدایی توانستند از پنجم ماه میلادی جاری، ۹۶۶ هکتار را از بمب و مین پاکسازی کنند.

در بیانیه این مرکز آمده است که کارشناسان روسی از مرکز مبارزه با مین‌ توانستند طی مدت مذکور ۱۴۷۰۰ بمب از جمله ۶۷۰۰ بمب دست ساز را خنثی کنند.

در همین حال، ایوان گروموف، فرمانده جوخه مرکز بین المللی مین زدائی وابسته به نیروهای روسی در مصاحبه با شبکه روسیا ۲۴ گفت که نیروهای روس در عملیات پاکسازی در حلب تجهیزات، سلاح‌های کوچک و موشک‌هایی از سامانه‌های پرتاب موشک چند منظوره گراد و راکت‌هایی را پیدا کردند که این تجهیزات در آلمان، ایالات متحده و بلغارستان ساخته شده است.

روسیه در اوایل ماه میلادی جاری گروهی از کارشناسان را بنا به درخواست دولت سوریه برای همکاری با نیروهای ارتش سوریه جهت پاکسازی محله‌های شرقی حلب از بمب‌ها و مین‌ها اعزام کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج