۴۵۰۸۳۷
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

شروط سخت منصوریان برای بقای رحمتی

همراهی‌های ابتدای فصل و مصاحبه‌های خاص منصوریان درباره سیدمهدی رحمتی بی‌شباهت به یک تصویرسازی ناشیانه نبود.

روزنامه شهروند: همراهی‌های ابتدای فصل و مصاحبه‌های خاص منصوریان درباره سیدمهدی رحمتی بی‌شباهت به یک تصویرسازی ناشیانه نبود. حالا پرده اختلافات برافتاده و هواداران استقلال حیرت زده‌اند که این دو چطور از ابتدای فصل همدیگر را تحمل کردند؟

پای دوست رحمتی در میان است

داستان اختلاف رحمتی و منصوریان خیلی قبل‌تر از بازی با تراکتور رقم خورد. درست همان روزهایی که استقلال نمی‌توانست از گل‌های زده محافظت کند و مدافعان استقلال با اشتباهات سریالی رحمتی را در موقعیت‌های سخت قرار می‌دادند، کاپیتان استقلال انتقادات تندی از آنها می‌کرد. او بعد از یک جلسه مطبوعاتی در جمع همبازیانش از تاکتیک‌ها و تعویض‌های منصوریان انتقاد کرد. یکی از دستیاران سرمربی استقلال همه چیز را به او گفت و از همین جا سرمربی جوان آبی‌ها کینه رحمتی را به دل گرفت. اتفاقات بازی با تراکتور و بیماری رحمتی که همزمان شد با شکست مقابل نفت آتش اختلافات را شعله‌ور کرد.

شرایط سخت برای ماندن رحمتی

شاید منصوریان فکر می‌کرد وقتی روی آنتن برنامه ٩٠ تلویحاً اعلام کند رحمتی را نمی‌خواهد، او هم از باشگاه رضایتنامه می‌گیرد و جدا می‌شود. سکوت رحمتی و موضع مثبت او که مدعی شده نه رضایتنامه می‌خواهد و نه به نیمکت نشینی معترض خواهد شد کار را برای کنار گذاشتن او سخت کرده است. دو تن از اعضای هیأت‌مدیره هم در تماس با افتخاری تأکید کرده‌اند رحمتی باید در استقلال بماند و هرگز نباید خبر قرار گرفتن او در لیست مازاد رسانه‌ای شود. منصوریان که هم از طرف اعضای هیأت‌مدیره و هم از طرف بخشی از هواداران استقلال بابت نگه داشتن رحمتی تحت فشار قرار گرفته می‌خواهد شروط سختی را برای ماندن او تعیین کند. منصوریان به افتخاری گفته رحمتی باید تعهد بدهد هرگز به نیمکت نشینی معترض نباشد و کتباً از کادر فنی عذرخواهی کند تا نامش در لیست مازاد قرار نگیرد. این‌که چرا منصوریان تا این اندازه نسبت به کسی که مدعی بود بازوی راستش در تیم است، موضع خصمانه دارد معلوم نیست اما دلیل آن نمی‌تواند انتقاد از کادر فنی و دوستی با فردی خارج از مجموعه باشگاه باشد. رحمتی هم این روزها موضعی کاملاً آرام گرفته و برعکس عصیانی که در تیم‌ملی کرد، به نزدیکانش گفته حاضر است تا پایان فصل هم روی نیمکت بنشیند و بازوبند را از دست بدهد اما درخواست رضایتنامه نکند. او می‌داند این بار اگر از استقلال برود دیگر راهی برای برگشت نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرج

      دروازه بانی که اصلا خروجهای خوبی ندارد ودر حال حاضر کیفیت یک دروازه بان بسیار معمولی را دارد با این تفاوت که یک دنیا هم حاشیه دارد.باید برود .فردا به هر دلیل استقلال گلی بخورد سکوها رحمتی رحمتی میکنند.دندان کرمو را بیندازید بیرون

    • یاران

      انصافا رحمتی زحمات زیادی برای استقلال کشیده ورفتار منصوریان بخاطر اینکه عدم موفقیت تیم گردن دیگری بندازه هست، آقای منصوریان از خدا بترس

    • بدون نام

      تا 2 سال پیش هنوز یه سری ادم نفرت انگیز داشتن از کی روش میپرسیدن چرا رحمتی را دعوت نمیکنی تیم ملی
      حالا تو استقلال هم نمیتونن نگهش دارند اونم دوباره به دلایل انضباطی
      حالا جواب اون همه فشار بیخود به کی روش و ایجاد حاشیه الکی برای تیم ملی را کدومشون میان بدن؟
      پس لااقل از این به بعد نظرات مزخرفتون را برای خودتون نگهدارید

    • aliahmadi

      منصوریان ازنورچشمی های کی روش بود .ورحمتی از اخراجی های کی روش.حالا این نورچشمی واخراجی به هم رسیدن ونوبت زورآآزمایی کی روش رسیده.منصوریان هم از این جو سوءاستفاده وتقصیرات نتایج ضعیف را به گردن رحمتی انداخته.حالا رحمتی یک مدت کنارباشه ببینیم منصوریان چکارخواهدکرد.

    • بدون نام

      مانویل نویر هم بیاد بازم زیر مایید

    • زنده باد ایرانی

      اینها استقلال روبه مسخره گرفتن
      چهارتا کم بود خوردید
      غیرت ندارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج