جاباما
۴۵۰۹۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ژاوی: مادرید همیشه یک تیم بزرگ است

ستاره سال‌های نه چندان دور تیم فوتبال بارسلونا گفت: به عقیده من مادرید همیشه یک تیم بزرگ است و نباید این واقعیت را فراموش کنیم.

خبرگزاری فارس: ژاوی ارناندس بازیکن مردمی و موفق تیم فوتبال السد در نشست خبری پس از شکست تیم ملی فوتبال کاتالونیا برابر تونس گفت: به هر حال تیم ملی کاتالونیا یک تیم منسجم که در طول سال مدام در حال تمرین باشد، نیست، دو هفته مانده به یک بازی همه دور هم جمع می‌شوند و این معنا ندارد، اگر قرار باشد این‌گونه تیم ملی داشته باشیم بهتر است منحل شود.

وی درباره لالیگا و وضعیت بارسلونا در جدول ادامه داد: رسیدن به صدر جدول برای بارسلونا کار پیچیده‌ای نیست، رئال مادرید هم تیمی نیست که قرار باشد همه بازی‌های باقیمانده از فصل را با پیروزی پشت سر بگذارد. البته نباید فراموش کنیم که مادرید همیشه یک تیم بزرگ است و این یک باور قدیمی است که رئال مادرید همیشه مدعی قهرمانی است. بارسلونا همیشه بایدد مراقب این حریف قدیمی باشد.

ژاوی افزود: تیم ملی کاتالونیا باید از سوی فیفا به رسمیت شناخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد برای کمک بیشتر به این تیم لحظه‌ای درنگ نخواهم کرد. از بازی که پشت سرش هشدار و تهدید و تهمت باشد، خوشم نمی‌آید. به احترام مردم آمدم و در این بازی حضور پیدا کردم.

ژاوی درباره احتمال مربیگری در بارسلونا گفت: بارسلونا خانه من است، مربیگری در تیم اصلی بارسلونا؟ چرا که نه، شاید فردا شاید هم چند سال دیگر، در هر حال عجله‌ای ندارم، من اکنون بازیکن السد هستم نه یک بازنشسته که به فکر بقیه عمر ورزشی خود باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج