۴۵۱۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

۴ نبرد شیطانی - کهکشانی امشب!

اگر از نگاه فنی، جدال اولدترافورد را بررسی کنیم، با دریایی از نکات و البته جدال هایی روبرو خواهیم شد که برتری در هر یک از آنها می تواند متضمن پیروزی و صعود یکی از دو غول فوتبال اروپا باشد. این ۵ نبرد رو در رو، مشتی است نمونه خروار!

4 نبرد شیطانی - کهکشانی امشب!

تماشا: در نگاه اول، بار سرگرمی بازی امشاب رئال مادرید و منچستریونایتد بر سایر وجهات این جدال بزرگ چربش دارد اما اگر از نگاه فنی، جدال اولدترافورد را بررسی کنیم، با دریایی از نکات و البته جدال هایی روبرو خواهیم شد که برتری در هر یک از آنها می تواند متضمن پیروزی و صعود یکی از دو غول فوتبال اروپا باشد. این 4 نبرد رو در رو، مشتی است نمونه خروار!

4 نبرد شیطانی - کهکشانی امشب!

رونی - واران

بعید به نظر م ی رسد فرگوسن مانند بازی رفت تا آن حد به رونی وظایف تدافعی بسپارد اما تحت هر شرایطی وین هر گاه هوس تهاجم به قلب دفاع مهمان بازی امشب را داشته باشد، با سد محکمی به نام واران مواجه خواهد شد. ستاره فرانسوی با قدرت سزنی بالا و تسلط نسبی در تکل زنی، خیلی خوب در دل هواداران رئال جا باز کرده؛ حداقل به خاطر گل زدن در ۲ ال کلاسیکوی متوالی.

از طرفی رونی هر چند وظایف دفاعی را به خوبی انجام می دهد اما به شهادت بازی های من یو در فصل گذشته و فصل جاری، چنانچه بیش از حد نیاز در عقب زمین نگه داشته شود، اشتباهات زیادی مرتکب می شود.


کریک - آلونسو

گاهنی درصد پاس های سالم کریک از درصد پاس های صحیح پیرلو در روزهای اوجش فراتر می رود اما برای برتری در نبر فیزیکی با ژابی آلونسو، احتمالا به مولفه هایی بیش از پاس های سریع نیاز دارد. هافبک دفاعی رئال مادرید اجازه عبور توأمان توپ و بازیکن را نمی دهد! آمار به تنهایی گویای همه چیز است؛ طول پاس های کریک در مجموع 1336 دقیقه بازی اش در رقابت های این فصل، عدد 19 را نشان می دهد.

بازیکن سابق تاتنهام، میانگین 88 درصدی دقت در پاس ها را به نمایش گذاشته و در 58 درصد دوئل ها، پیروز شده است. در سوی مقابل آلونسو، دقت 81 درصدی در ارسال هایش داشته، پاس های او 21 متر فضا را شکافته و در 65 درصد دوئل هایش، برتر از رقیب مستقیم بوده است.


رونالدو - جونز

در بازی کردن جونز تردیدهایی وجود دارد اما اگر آنچه «بازی روانی من یو با مصدوم اعلام کردن او» نامیده شده، درست باشد و فیل به میدان برود، رونالدو در حمله بی محابا از سمت چپ تجدید نظر خواهد کرد چرا که جونز این روزها آمادگی زیادی دارد.

از آنجایی که رئال در فصل جاری علاقه زیادی به حمله از چپ داشته، رونالدو در صورت قرار گرفتن در سمت چپ تهاجمی تیم مادریدی، بار تهاجمی تیمش را به دوش می کشد. سرعت ویرانگر دومین بازیکن برتر سال گذشته دنیا، نیاز یونایتد به افزایش برتری عددی برای خنثی کردن زهر کریس را ضروری جلوه می دهد.


فان پرسی - راموس

یکی از بهترین گلزنان حال حاضر فوتبال اروپا در بازی رفت دو بار راموس و رئال را تا آستانه دریافت گل پیش برد و در بازی امشب درست به اندازه جدال برنابئو خطرناک است. راموس پس از تجربه مجدد گل زدن به بارسا خیلی با اعتماد به نفس نشان می دهد.

تبحر در سرزنی از نقاط قوت اوست اما اگر استراتژی فرگوسن دراین منطقه، بازی زمینی باشد، فان پرسی به خاطر جابجایی ها و تحرک فراوان در طول 90 دقیقه از بخت بیشتری برای برتری در این دوئل برخوردار است. تراکم نفرات دفاعی رئال و ایجاد برتری عددی در این منطقه، بخت مدافع رئال مادرید برای موفقیت را بیشتر جلوه می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج