۴۵۲۰۷۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قدرتمند ترین خودروهای سال ۲۰۱۶ (۱)

با نگاهی به تمام وقایع سال ۲۰۱۶ از جمله خودرو هایی که در این سال تولید و به بازار عرضه شدند، در می یابیم که جمعی از پر قدرت ترین خودرو های تولید شده شرکت های مختلف در این سال روانه بازار خودرو در سر تا سر جهان شده اند.

وب‌سایت سخت افزار - سینا شریعتی راد: با نگاهی به تمام وقایع سال ۲۰۱۶ از جمله خودرو هایی که در این سال تولید و به بازار عرضه شدند، در می یابیم که جمعی از پر قدرت ترین خودرو های تولید شده شرکت های مختلف در این سال روانه بازار خودرو در سر تا سر جهان شده اند.
انتخاب قدرتمند ترین خودروی سال به مطلبی کلیشه ای و تکراری تبدیل شده، بنابراین نگارش مطلبی با عنوان قدرتمند ترین خودرو های سال ۲۰۱۶ جذاب تر به نظر میرسد.
اما از آنجایی که خودرو هایی بسیار قدرتمند در این سال پا به خیابان ها گذاشته اند لذا در نهایت تصمیم گرفتیم قدرتمند ترین خودرو های بالای ۵۰۰ اسب بخاری را به عنوان قدرتمند ترین ها انتخاب کنیم و در این لیست ۲۲ خودرو حاضر هستند، البته خودرو های دیگری نیز بوده اند که مطمئنا جای اسم آنها در این لیست خالی خواهد بود اما مشخصا سال عرضه آنها ۲۰۱۶ نبوده است.

۲۰۱۶ Porsche ۹۱۱ R - ۵۰۰ اسب بخار

در انتهای لیست قرار گرفتن پورشه ۹۱۱ آر ۲۰۱۶ به معنای بدترین بودن این ماشین نیست، زیرا این ماشین یکی از بکر ترین ماشین های لیست امسال است. قدرت ۵۰۰ اسب بخاری این پورشه از موتور ۴ لیتری ۶ سیلندر خطی که از برادر بزرگتر خود یعنی پورشه GT۳ RS به ارث برده استخراج می شود. این موتور دارای سیستم تنفس طبیعی می باشد و این یعنی صدا و واکنش موتور در طبیعی ترین و بهترین حالت ممکن در دسترس است که برای دست یافتن به آن کافیست تا دور موتور را بالاتر از ۶۰۰۰ RPM برسانید.
قدرتمند ترین خودروهای سال 2016 (1)

Tesla Model X P90D - 503 اسب بخار

تسلا اکس پی90دی تنها ماشین این لیست می باشد که قدرت آن از مستقیما سوخت فسیلی تولید نمی شود و در عین حال تنها ماشین SUV برقی حاضر در لیست قدرتمند ترین ماشین های سال 2016 نیز هست. موتور الکتریکی این ماشین را با چاشنی نرم افزاری Ludicrous Mode در اختیار خواهید داشت که توان 500 اسب بخاری موتور را تبدیل به شتابی خیره کننده می نماید. تسلا مدل اکس اکنون به یک SUV پر طرفدار تبدیل شده و باعث شد تا به وضوح سرعت پیشرفت تسلا را در مسیر ایده تا واقعیت ببینیم.
قدرتمند ترین خودروهای سال 2016 (1)

۲۰۱۷ Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio - ۵۰۵ اسب بخار

همه میدانیم که ماشین های آلفارومئو همیشه جزو دوست داشتنی ترین ماشین هایی بوده اند که تولید شده اند، امسال اما آلفا نه تنها یک مدل دوست داشتنی دیگر به لیست تولیداتش افزود بلکه از آن یک سدان قدرتمند و چابک ساخت تا به سریع ترین خودروی ۴ نفره ای تبدیل شود که تا کنون پا به پیست ۱۲.۹ مایلی نوربرگرینگ گذاشته است. موتور آلفارومئو جولیا در نسخه کوآدریفولیو قادر به تولید ۵۰۵ اسب بخار است که با کمک این قدرت به شتاب صفر تا صد ۳.۸ ثانیه ای دست می یابد. کوآدریفولیو با مشخصات یک سدان اروپایی کامل توانست رکورد ۷ دقیقه و ۳۲ ثانیه ای از خود در پیست نوربرگرینگ به جای بگذارد.
قدرتمند ترین خودروهای سال 2016 (1)

2017 Maserati Quattroporte GTS - 523 اسب بخار

یک ایتالیایی عصبانی و قدرتمند دیگر در لیست، نسخه 2017 مازراتی کوآدروپورته جی تی اس علاوه بر ظاهر بهبود یافته نسبت به نسخه 2013 خود به موتوری قدرتمند نیز مجهز شده است. کوآدروپورته 2018 در نسخه جی تی اس دارای قدرت 523 اسب بخار می باشد که این قدرت از موتور V8 3.8 لیتری با توربو دوقلو بدست آمده است. تمام قدرت این ماشین تنها به چرخ های عقب منتقل می شود زیرا هزینه اضافه کردن یک محور محرک دیگر هزینه بالایی در بر داشت و برای قیمت تمام شده این خودرو مناسب نبود. اما همه ماشین باز ها علاقه بیشتری به خودرو های دیفرانسیل عقب دارند، قدرت بیشتر در این خودرو ها چیزی جز چاشنی جذابیت بیشتر نیست.
قدرتمند ترین خودروهای سال 2016 (1)

۲۰۱۷ Bentley Mulsanne Speed - ۵۳۰ اسب بخار

بالاخره نوبت به انگلیسی ها رسید، اولین مبارز انگلیسی لیست امسال بنتلی موسلین اسپید می باشد که به نوعی بیشتر یک واگن سریع السیر سوپر لوکس است تا یک ماشین. موسلین اسپید ۲۰۱۷ برای طرفداران دو آتشه این شرکت حس نوستالژیک خاصی دارد، حسی که از ادغام قدرت بی رحم و طراحی سنتی به وجود آمده است. موتور این ماشین V۸ Pushrod با گنجایش ۶.۷۵ لیتر است که سابقه آن به ۶ دهه قبل باز میگردد. این آخرین باری خواهد بود که بنتلی از این موتور پرحجم استفاده می کند و بعد از این موتور های ۱۲ سیلندر جایشان را خواهند گرفت، اما تا آن زمان میتوانید از قدرت این هیولای بنتلی لذت ببرید، البته اگر پول خریدش را داشته باشید.
قدرتمند ترین خودروهای سال 2016 (1)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج