۴۵۲۲۰۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نمایشی که رکورد یک تماشاخانه را زد

نمایش"نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه" به کارگردانی کیومرث مرادی رکورد فروش یک شب، نمایش های اجرا شده در تماشاخانه پالیز را زد.

خبرگزاری ایسنا: نمایش"نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه" به کارگردانی کیومرث مرادی رکورد فروش یک شب، نمایش های اجرا شده در تماشاخانه پالیز را زد.

به نقل از روابط عمومی گروه،شب گذشته دهم دی ماه ۹۵ نمایش"نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه"به کارگردانی کیومرث مرادی با فروش هشت میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان رکورد فروش در یک شب ،نمایش‌های اجرا شده در تماشاخانه پالیز را شکاند.
نمایشی که رکورد یک تماشاخانه را زد

هانیه توسلی،طناز طباطبایی و پانته آ پناهی ها (به ترتیب ورود به صحنه) بازیگران این نمایش هستند که از ۲۶ آذر به روی صحنه رفته در همان هفته اول دو اجرایی شد.

اجراهای این نمایش تا پایان دی ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره ۱ تماشاخه پالیز به نشانی تهران، خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹ ادامه خواهد داشت.

این نمایش نوشته مشترک کیومرث مرادی و پوریا آذربایجانی است که ۳ سال پیش در کشور آمریکا به زبان انگلیسی و بازیگران غیر ایرانی به کارگردانی کیومرث مرادی روی صحنه رفت.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به نرمین نظمی (طراح صحنه)،هانا کامکار (طراح موسیقی)،ندا نصر (طراح لباس)،آیدین الفت (طراح صدا)،معین شافعی (طراح ویدئو گرافیک)،لعیا خرامان (طراح گریم)،سینا افشار (طراح گرافیک)،پریشا کاشفی (نوازنده سازهای زهی)، تارا موسویان(سازهای کوبه ای)،سحر عباسی (چنگ) ،مهسا اقبالی (همخوان) ،محمد قدس (مدیر تولید و مجری طرح)،رکسانا بهرام و فواد خراباتی (گروه کارگردانی)،(سیامک زمردی مطلق (عکاس)،ارشا اقدسی (مشاور پرواز)،آوا فیاض (مدیر تبلیغات و روابط عمومی) اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج