۴۵۲۷۰۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ معرفی شدند

سامسونگ از مانیتور مخصوص بازی خودش که CH۷۱۱ نام دارند رونمایی کرد. مانیتوری خمیده که با فناوری Quantum Dot ساخته شده است. البته گفته شده که این مانیتور کاربران سیستم‌های مک و حتی طراحان را هم هدف قرار گفته چرا که این محصول شفافیت و روشنایی بسیار بالایی دارد و رنگ‌ها را طبیعی نشان می‌دهد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: سامسونگ از مانیتور مخصوص بازی خودش که CH۷۱۱ نام دارند رونمایی کرد. مانیتوری خمیده که با فناوری Quantum Dot ساخته شده است. البته گفته شده که این مانیتور کاربران سیستم‌های مک و حتی طراحان را هم هدف قرار گفته چرا که این محصول شفافیت و روشنایی بسیار بالایی دارد و رنگ‌ها را طبیعی نشان می‌دهد.
مانیتورهای گیمینگ سامسونگ معرفی شدند

ماینتور جدید سامسونگ در اندازه‌های ۲۷ تا ۳۱٫۵ اینچ ساخته می‌شود و دقت تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را پیش روی گیمرها قرار می‌دهد. زاویه‌ی دید این محصول ۱۷۸ درجه اعلام شده و ۱۲۵ درصد رنگ‌های sRGB را هم پوشش می‌دهد.

این نمایشگر به شکلی ساخته شده که سیم‌های آن داخل پایه قرار گرفته و حتی می‌توان این محصول را در حالت عمودی هم قرار داد. البته ظاهر خمیده‌ی این مانیتور باعث شده که در حالت عمودی چندان چذاب نباشد.
مانیتورهای گیمینگ سامسونگ معرفی شدند

سامسونگ به جای استفاده از تکنولوژی OLED از تکنولوژی Quantum Dots استفاده کرده که قبلا هم در تلویزیون‌هایش به کار برده بود. در حال حاضر اکثر شرکت‌های بزرگ تکنولوژی مانیتورهای OLED می‌سازند. البته تکنولوژی Quantum Dots سامسونگ آن تاخیر تکنولوژی OLED را دارند و کیفیتی بیشتر از مانیتورهای LCD‌ را ارایه می‌دهند. به همین دلیل مانیتور CH۷۱۱ انتخاب مناسب‌تری برای گیمرها خواهد بود. سامسونگ در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج