۴۵۲۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اخبار کميته انضباطي

حکم انضباطی حرکت جنجالی محسن بنگر

کميته انضباطي آخرين اخبار و احکامش را درباره پرونده ها و شکايات موجود اعلام کرد.

ورزش سه: کميته انضباطي آخرين اخبار و احکامش را درباره پرونده ها و شکايات موجود اعلام کرد.

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، احکام صادره به شرح زير است:

بنگر سه جلسه محروم شد

بر اساس محتويات پرونده ديدار تيم هاي پرسپوليس و سپاهان اصفهان که ۲۹ بهمن ۹۱ برگزار شده، محسن بنگر، مرتکب تخلفاتي شد که در دستور موقت وي تا اطلاع ثانوي محروم و در تاريخ ۱۵ اسفند به کميته انضباطي دعوت شد. اما بنگر بدون اينکه اطلاع دهد در جلسه کميته انضباطي حاضر نشد و حتي هيچ گونه نوشته اي هم براي کميته انضباطي نفرستاد. به همين دليل وي پرداخت سي ميليون ريال جريمه و محروميت سه جلسه اي از همراهي با پرسپوليس محکوم شد. راي صادره قطعي است و محروميت تعيين شده با احتساب مدت محروميتي که در اجراي دستور موقت تحمل کرده است، محاسبه خواهد شد.

استقلال شش ميليون ريال جريمه شد

تيم استقلال تهران به دليل تاخير دو دقيقه اي در ورود به زمين در نيمه دوم و در بازي سوم اسفند ۹۱ مقابل صنعت نفت آبادان به پرداخت شش ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. راي صادره قطعي است.

دو راي درباره تراکتورسازي

بر اساس شکايت امير حسين صادقي از باشگاه تراکتورسازي تبريز به خاطر مطالبه وجه و پس از بررسي همه جانبه پرونده با حضور وکيل بازيکن و نماينده باشگاه، در نهايت تراکتورسازي به پرداخت يک صد و چهل و پنج ميليون و نهصد و بيست و شش هزار تومان بابت اصل طلب و ششصد و هفتاد و پنج هزار تومان بابت هزينه دادرسي و همچنين حق الوکاله وکيل برابر تعرفه محکوم مي کند. راي صادره قطعي است. همچنين پس از شکايت مهرداد نوري از اين باشگاه،کميته انضباطي با بررسي محتويات پرونده ، تراکتورسازي را به پرداخت ۴۴ ميليون و پانصد هزار تومان محکوم مي کند. در مورد بخش دوم شکايت اين بازيکن، اعلام مي شود که مورد خواسته ديگر بازيکن به وجود اعتبار قرارداد براي دو فصل ديگر و مخالفت با درخواست باشگاه به شرح نامه ارسالي و در مورد اخراج بازيکن از باشگاه با توجه به قوانين قراردادها، ماداميکه انقضا نيافته است و يا با اداره و توافق طرفين منقضي و فسخ نشده از منظر کميته انضباطي و مقررات مربوط به اين نوع قرارداد بين دو طرف؛ اين قرارداد تا فصل ۹۲-۹۳ نعتبر بوده مگر آنکه همانطور که گفته شد طرفين نسبت به ادامه و يا انحلال آن توافق کنند. راي صادره ئذ مهلت يک هفته قابل تجديد نظر خواهي در کميته استيناف است.

دستور موقت براي بازيکن خاطي صباي قم

محمد کوهستاني، بازيکن خاطي صباي قم که در بازي مقابل تيم ملي حفاري ايران در تاريخ ۳۰ بهمن ۹۱، در رقابتهاي ليگ برتر فوتسال، با پرتاب بطري به سمت توپ از گل شدن يک توپ جلوگيري کرد، با صدور قرار دستور موقت تا اطلاع ثانوني از همراهي اين تيم در رقابتهاي رسمي محکوم و معلق مي شود و وي بايد ۱۹فروردين ۹۲ در کميته انضباطي حاضر شود. همچنين مسعود ايازي بازيکن ذخيره تيم صبا که متهم به اين عمل بود با ارائه مدارک و شهادت جمعي از همبازيان و همچنين تحقيقات کميته انضباطي از اتهام تبرئه و ديگر تا اطلاع ثانوي محروم و معلق نخواهد بود. البته وي و شهادت دهندگان اعلام کرده بودند که محمد کوهستاني بازيکن شماره ۸ تيم صباي قم، پرتاب کننده بطري آب بوده است.

سرپرست تيم شهيد منصوري ۱۰ ميليون ريال جريمه شد

با توجه به اينکه حسين شمس، در حال حاضر و حسب بررسي هاي به عمل آمده به عنوان مشاور تيم فوتسال دبيري تبريز فعاليت مي کند، وي به خاطر مصاحبه سرپرست تيم فوتسال شهيد منصوري قرچک از اکبر تقوي شکايت کرده است. در تاريخ ۱۲ اسفند طرفين به کميته انضباطي آمدند و در نهايت کميته انضباطي، اکبرتقوي ، سرپرست تيم شهيد منصوري را به توبيخ کتبي با درج در پرونده و پرداخت ۱۰ ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد. راي صادره قطعي است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج