۴۵۳۰۳۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

«واکینگ دد» سریالی که هرگز تمام نخواهد شد

نویسنده کمیک بوک های سریال محبوب شبکه ای‌ام‌سی می گوید این سریال حداقل شش فصل دیگر پیش رو خواهد داشت.

روزنامه بانی فیلم: نویسنده کمیک بوک های سریال محبوب شبکه ای‌ام‌سی می گوید این سریال حداقل شش فصل دیگر پیش رو خواهد داشت.
«واکینگ دد» سریالی که هرگز تمام نخواهد شد

به نقل از ایندپندنت، رابرت کرکمن نویسنده کمیک بوک های «واکینگ دد» و یکی از تهیه کنندگان اقتباس تلویزیونی آن که زمانی این مجموعه را به عنوان «آن فیلم زامبی که هرگز به پایان نخواهد رسید» توصیف کرده بود، ظاهرا حالا می خواهد به آن قولش عمل کند و به این نکته اشاره کرده که این سریال با گذشت زمان قابل توجهی از دهه ۲۰۲۰ هم هنوز روی آنتن باقی خواهد ماند.

به این ترتیب به جای این که این سریال شبکه ای ام سی بخواهد مثل بیشتر سریال های درام بین پنج تا هشت فصل روی آنتن برود و به کار خود پایان دهد، می تواند عملا مثل سریالی مانند «سیمپسون ها» بدون تاریخ پایان پخش بشود.

کرکمن می گوید: «شش فصل طول کشید تا به ۱۰۰ اپیزود برسیم. مسلما شش سال دیگر طول نمی کشد که به ۲۰۰ اپیزود برسیم و این ما را تا فصل دوازدهم خواهد برد. تازه وقتی به آنجا برسیم هنوز هم کمیک بوک از سریال جلوتر خواهد بود.»

با توجه به اینکه در حال حاضر پایانی بر کمیک بوک های «واکینگ دد» هم دیده نمی شود، می توان گفت وقتی کرکمن کارش تمام شود، کار سریال به پایان نخواهد رسید، بلکه این اتفاق وقتی می افتد که شبکه ای ام سی تصمیم بگیرد سریال را تمام کند.

البته مسلما این اتفاق هم طی سال های آینده رخ نمی دهد چون حتی با وجود اینکه تعداد بینندگان فصل هفتم سریال کمتر شده، «واکینگ دد» هنوز هم یکی از محبوب ترین برنامه های این شبکه است.

کرکمن پیش از این گفته بود می خواهد سریال پایانی متفاوت با کمیک بوک ها داشته باشد و بنابراین هنوز اعلام نکرده می خواهد کمیک بوک ها را چطور تمام کند.

با مرگ یکی دیگر از شخصیت ها در جدیدترین اپیزود سریال، «واکینگ دد» حالا توانسته به نسخه شماره ۱۱۱ کمیک بوک ها برسد و هنوز راه زیادی برای رفتن دارد. نیمه دوم فصل هفتم سریال از ماه ژانویه ۲۰۱۷ روی آنتن می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الحمد الله

    • مرمر

      ایول ^_^ تمومش نکنین :))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج