۴۵۴۲۰۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طنز؛ پول افشاگر گورخوابی!!

محمدرضا محمدی در روزنامه ایران نوشت:

یافتم، یافتم، این بار با قاطعیت و جدی جدی یافتم!!

وجدان نویسنده: قبل از اینکه بپرسم چه یافتی اول مرا مطمئن کن که هرکجا که هستی، مثل آن دانشمند معلوم الحال با آن داستان معروفش - ارشمیدس- لخت و عریان و در حمام نباشی!! نویسنده: نه کاملاً پوشیده و با لباس رسمی اداری درحال خواندن روزنامه هستم!! وجدان نویسنده: خوب خیالم راحت شد.
حالا بگو چه چیزی یافتی؟ نویسنده: از زمانی که دانش‌آموز دبستان بودم همیشه ما را در مقابل این سؤال قرار می‌دادند که علم بهتر است یا ثروت و من همیشه مردد بین این دو گاهی علم را برتر می‌دانستم گاهی ثروت. وجدان نویسنده: حال به چه نتیجه‌ای رسیده ای؟ نویسنده: امروز به یقین مطلق و کامل رسیده ام که ثروت از علم بهتر است!! وجدان نویسنده: دلیل تو چیست؟ نویسنده: چون هر ویژگی مثبتی که در علم هست بهتر ازآن در ثروت هست ولی مزایای ثروت در علم نیست.
وجدان نویسنده: مثلاً چه چیزی سراغ‌ داری که در علم و ثروت مشترکا وجود دارد؟ نویسنده: مثلاً شما وقتی دانش می‌آموزید ممکن است هوش شما افزایش یافته و آدم با هوشی بشوید ولی پول و ثروت خودش اتوماتیک هوشمند است و اگر با آن دوست صمیمی بشوی رفتارهایی از خودش بروز می‌دهد که به عقل جن هم نمی‌رسد!! وجدان نویسنده: لطفاً مثال واضح بزن!! گیج شدم.
تو درمورد پول جوری حرف می‌زنی که انگار پول ها هم باشعور و بی‌شعور دارند!! نویسنده: دقیقاً می‌خواهم همین را بگویم!! وجدان نویسنده: چطور؟ نویسنده: ببین در دولت قبلی چند هزار میلیارد تومان اختلاس شد و پول‌های زیادی دو دستی تقدیم شخصی شد که هنوز نتوانسته‌اند از وی پس بگیرند یا خرج خرید دکل‌های موهوم یا مفقوده شد ولی این اتفاقات هیچ اثری در معیشت مردم نداشت چرا؟
چون پول‌ها به گونه‌ای هوشمند عمل می‌کردند که همه چیز گل و بلبل بود ولی در دولت فعلی کمتراز یک هزارم آن پول‌ها طبق روال باقیمانده از دولت قبلی به جیب تعدادی مدیران به اصطلاح نجومی بگیر رفت که مقدار زیادی از آن باز پس گرفته شد یا گرفته خواهد شد ولی همین مبلغ کم، زرتی باعث بروز پدیده کاملاً اتفاقی به نام «گورخوابی» شد.
چرا؟چون پول‌ها که دل شان از دست کاهش تورم و بسته شدن دست و پایشان از دولت فعلی خون بود، تصمیم گرفتند به دولت ضربه زده و آبروی او را ببرند!! وجدان نویسنده: از کجا به این نتیجه رسیدی؟ نویسنده: یکی از بزرگان اخیراً پدیده گورخوابی را نتیجه مستقیم پرداخت حقوق‌های نجومی توسط دولت فعلی دانسته است!!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج