خوراکی هایی برای کاهش اشتها
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
ایرانیان - F داخلی موبایل111
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
دکتر استرکی_1
استخدام_1
اپیلاسیون نانا 1
کتاب لند_1
دکتر استرکی_3
استخدام_3
اپیلاسیون نانا 3
کتاب لند_3
دکتر استرکی_4
اپیلاسیون نانا 4
کتاب لند_4
استخدام_4
دکتر استرکی_2
اپیلاسیون نانا 2
استخدام_2
کتاب لند_2
ایرانیان - F داخلی1111
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۴۵۵۰۲
۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
۱۰۰۲۳۰
با این خوراکی ها می توانید اشتهای خود را کاهش دهید. تقریبا همه آنهایی که قصد لاغر شدن دارند، به دنبال یافتن بهترین و کارآمدترین راهکارها هستند. اما با اضافه کردن مواد غیرمشخص به غذای خود نمی تواند به طور معجزه آسایی باعث آب شدن چربی های اضافه بشوید.

برترین مجله اینترنتی ایران

برترین ها: با این خوراکی ها می توانید اشتهای خود را کاهش دهید. تقریبا همه آنهایی که قصد لاغر شدن دارند، به دنبال یافتن بهترین و کارآمدترین راهکارها هستند. اما با اضافه کردن مواد غیرمشخص به غذای خود نمی تواند به طور معجزه آسایی باعث آب شدن چربی های اضافه بشوید. اما برخی از خوراکی ها هستند که وقتی آنها را درست و با هم مصرف می کنید باعث کاهش یافتن اشتهای شما می شوند.

خوراکی های کاهش دهنده اشتها

1.    خوردن یک سیب به طور روزانه

برای نظم بخشیدن به اشتهای خود بهتر است خوراکی هایی مصرف کنید که فیبر بالایی دارند. غذاهای سرشار از فیبر خیلی دیر هضم می شوند و باعث می شوند تا مغز در برابر وسوسه غذاخوردن مقاومت بیشتری داشته باشد. در ضمن، غذاهای فیبردار باعث تثبیت میزان قند خون می شوند که کمک می کند تا متوجه شوید چقدر گرسنه هستید. با اضافه کردن حدود 14 گرم فیبر اضافه به غذای روزانه خود، می توانید میزان کالری را تا 10 درصد کاهش دهید. فیبر موجود در سیب و مرکبات کمک می کنند تا معده احساس پر بودن پیدا کند. بنابراین، برای میان وعده های خود پیش از شام می توانید از سیب به همراه کره بادام زمینی استفاده کنید.



2.    انتخاب کربوهیدرات مناسب

دانه های لوبیا، عدس، موز سبز و سیب زمینی سرد در خود چه دارند؟ آنها سرشار از نشاسته و کربوهیدرات هایی هستند که به طور هضم نشده از معده عبور می کنند و در روده بزرگ تخمیر می شوند. این پروسه باعث انتشار اسیدی می شود که برای انرژی، چربی ذخیره شده در بدن (به ویژه پهلوها) را می سوزاند. بعلاوه، نشاسته باعث می شود تا به طور موقت احساس پر بودن داشته باشید و تا یک ساعت پس از مصرف، اشتها نداشته باشید.

اگر برایتان سوال است که سیب زمینی گرم با سرد چه فرقی دارد باید بدانید وقتی سیب زمینی سرد می شود، مولکول های نشاسته در آن سفت تر می شود. اما با گرم کردن آنها دوباره این کریستال ها از هم باز می شوند. بهترین منبع نشاسته، سیب زمینی هندی، نخود فرنگی، نخود آبگوشتی و جو است.



3.    اضافه کردن مقداری سرکه


برای جلوگیری از دل ضعفه های میانِ وعده های غذایی، دو قاشق غذاخوری سرکه به غذاهای مملو از فیبر خود اضافه کنید. اسید استیک موجود در سرکه موجب کاهش میزان قند موجود در کوبوهیدرات ها می شود که از افزایش میزان قند خون نیز جلوگیری می کند. این کار باعث می شود تا لزوم مصرف میان وعده و اشتهای شما از بین برود. تحقیقات نشان داده اند افرادی که هنگام صبح با صبحانه خود یک و نیم قاشق غذاخوری سرکه سیب می نوشند، 250 کالری کمتر از دیگران غذا می خورند.



خوراکی های کاهش دهنده اشتها

4.    خوردن شکلات تلخ

آیا به دنبال غذای آرامش بخش می گردید؟ شکلات تلخ را انتخاب کنید. شکلات تلخ باعث فرونشاندن میل شدید به غذاخوردن در انسان می شود زیرا مغز را مملو از ایندورفین - نوعی ماده شیمیایی که باعث افزیش احساس شادی و آرامش در انسان می شود – می کند. تحقیقاتی ثابت کرده است زنانی که شکلات تلخ می خورند یا حتی آن را بو می کنند، میل کمتری به غذا خوردن دارند.

خوردن شکلات همچنین باعث کاهش میزان قرلین  - هورمون گرسنگی – می شود. البته از این نکته برای مصرف بیش از حد شکلات استفاده نکنید. هر مربع 28 گرمی شکلات حدود 170 کالری و 12 گرم چربی دارد. بنابراین، خوردن هر که از آنها هنگامی که احساس گرسنگی می کنید باعث افزایش کالری در بدن شما می شود.



5.    فلفل قرمز و تند

اضافه کردن فلفل قرمز و تند به غذا باعث کمتر خوردن غذا می شود، البته این یک علاج قطعی نیست. تحقیقات نشان می دهد فلفل قرمز متناسب با احساس سوختگی در دهان، باعث کم شدن اشتهای شما می شود. اگر همیشه غذاهای تند مصرف می کنید و در برابر تندی فلفل ایمن هستید، این راهکار برای شما کارساز نیست.

این سوزش زبان شماست که باعث کاهش اشتها می شود. اگر تصور می کنید مصرف فلفل های هندی باعث آب شدن چربی های اضافه می شود، سخت در اشتباه هستید. شاید مواد تشکیل دهنده آن باعث افزایش متابولیسم بدن شود اما فقط 20 کالری اضافه را از بین می برد.



6.    بشقاب خود را پر کنید


یکی از روش های سیر شدن با کم غذا خوردن، گول زدن مغز است. باید به گونه ای عمل کنید که مغز احساس کند شما زیاد غذا خورده اید. تحقیقات نشان داده اند یکی از رازهای کم کردن وزن، اندازه و حجم غذاست. به جای کم کردن میزان غذای خود غذاهایی مصرف کنید که حجم زیادی از بشقاب شما را اشغال می کند و در ضمن، کالری کمتری نیز دارد.

غذاهای زیادی همچون سوپ های آبکی، میوه ها و سبزیجات هستند که حجم آب زیادی دارند. ابتدا این غذاها را پیش از غذای اصلی خود میل کنید. برای کاهش وزن این قوانین را رعایت کنید. این غذاها هم به زمان زیاد نیاز ارند هم حجم معده شما را پر می کنند. افرادی که اینگونه غذا می خورند، در هر وعده حدود 800 کالری کمتر از بقیه مصرف می کنند.



خوراکی های کاهش دهنده اشتها

7.    زیاد خوردن میوه کاج

اشتهای خود را با خوردن دانه های کاج کاهش دهید. روغن مفید و اسید پینولنیک این دانه ها به دو روش باعث کنترل اشتها می شوند: باعث تحریک هورمون هایی می شود که اشتها را کاهش می دهند و باعث می شوند تا غذاها برای مدت بیشتر در معده شما باقی بمانند در نتیجه زمان بیشتری احساس سیری خواهید داشت.

یافته های علمی ثابت کرده اند، دانه های کاج تا 36 درصد احساس گرسنگی را در فاصله زمانی چهار ساعته کاهش می دهند. این دانه ها چربی و کالری بالایی دارند در نتیجه آنها را به میزان زیاد مصرف نکنید.
انتشار یافته: 22
در انتظار بررسی:1
Iran, Islamic Republic of
12:11 - 1392/01/23
لاغری اراده می خواهد که متاسفانه ندارم
Iran, Islamic Republic of
17:26 - 1392/04/25
بهترین راه لاغری پیاده روی تند و مستمر است.
Iran, Islamic Republic of
22:49 - 1393/01/15
اینا همش حرفه الکیه تا زمانی ک تحرک نباشه وزن کم نمیشه .
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
حرف الکی که نیست همه ی اینا در کنار هم جواب میده
Iran, Islamic Republic of
15:13 - 1393/08/16
واقعامیشه انگیزه میخواد
Iran, Islamic Republic of
00:52 - 1394/04/07
مهم ترین چیز اراده است که من ندارم ولی دارم سعی میکنم
Iran, Islamic Republic of
17:03 - 1394/05/23
منم اراده ندارم
Iran, Islamic Republic of
17:51 - 1394/09/08
ممنون خوب بود
Iran, Islamic Republic of
21:30 - 1394/11/10
من اصلا اراده ندارم اشتهام خیلی زیاده به هیچ وجه سیر نمیشم صبح تا شب هم دهنم پر باشه قابلیتشو دارم
خیلی ناراحتم ازین قضیه موندم چکار کنم
Iran, Islamic Republic of
00:34 - 1395/01/15
اراده من نوسان داره یا هیچی نمیخورم یا میتروکونم
Iran, Islamic Republic of
10:23 - 1395/01/22
من اراده ام خیلی قوی ست
Iran, Islamic Republic of
20:45 - 1395/02/17
من وزنمو به راحتی با روزه تر کم میکنم در هفته یک رو روزه تر میگیرم فقط چای و آب میخورم غذا تطیل
پاسخ ها
مریم
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
چه مسخره:|
Iran, Islamic Republic of
09:09 - 1395/04/22
من خیلی دوست دارم وزن کم کنم.
ولی اشتهای زیاد من نمیزاره.هیچ چیزی هم نمیتونه اشتهای من را کم کنه.
همه چی رو امتحان کردم.
برای خودم متاسفم که اراده ام صفره
Iran, Islamic Republic of
13:44 - 1395/05/26
ارادتو ........... اشکال نداره درست میشه منم جدیدا یخورده شکم اوردم دارم مطالب میخونم برا اب کردنش
Iran, Islamic Republic of
12:24 - 1395/08/29
مطالب بسیار مفید و کاربردی هست
ممنون و سپاسگزارم
Iran, Islamic Republic of
23:10 - 1395/10/17
من ۶ کیلو کم کردم
Iran, Islamic Republic of
23:12 - 1395/10/17
من با ورزش و رژیم وزن کم کردم
Iran, Islamic Republic of
21:56 - 1395/10/18
منم خیلی میخورم
Iran, Islamic Republic of
12:29 - 1396/05/23
مواد غذایی تاثیر بسیار زیادی در لاغری دارد من درمجله اینترنتی سرکه سیب رو خوندم که برای لاغری بسیار خوبه من انجام دادم خیلی تاثیر داشت
Iran, Islamic Republic of
20:48 - 1396/06/08
من الان خوندم انشاالله تاثیر گذار باشه
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
شیرآلات زمانی_1
تاپ لپتاپ_1
بهمن پور_داخلی1
بهمن پور_داخلی3
شیرآلات زمانی_3
تاپ لپتاپ_3
تاپ لپتاپ_4
بهمن پور_داخلی4
شیرآلات زمانی_4
شیرآلات زمانی_2
تاپ لپتاپ_2
بهمن پور_داخلی2
شفا_فوترموبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
تدبیرکالا_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
کلینیک فرشته_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل2
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
کیان برنا_فوتر موبایل
دکتر عارفی - فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
کلینیک فرشته_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
کیان برنا_فوتر
شفا_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر2
شاخه نبات_ فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
فنی آتل_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
آیلین_تزریق چربی
قالیشویی نوین_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
قالیشویی ادیب_فوتر