۴۵۵۰۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ستارگانی که در آستانه تغییر باشگاه هستند

ژانویه هیچ وقت زمان مناسبی برای خریدهای بزرگ نبوده اما نمی توان این را انکار کرد که در عین وجود این حقیقت، همیشه اتفاقات عجیبی هم در همین ماه رخ می دهد که می تواند سرنوشت یک تیم را تحت تاثیر و حتی مسیرش را تغییر دهد.

هفته نامه شماره یک: ژانویه هیچ وقت زمان مناسبی برای خریدهای بزرگ نبوده اما نمی توان این را انکار کرد که در عین وجود این حقیقت، همیشه اتفاقات عجیبی هم در همین ماه رخ می دهد که می تواند سرنوشت یک تیم را تحت تاثیر و حتی مسیرش را تغییر دهد. با این حال باشگاه ها در این مقطع زمانی با بزرگترین چالش خود برای برطرف کردن نیازهای کادر فنی و توقع هواداران مواجه هستند. به طور معمول باشگاه های کوچک نسبت به فروش بازیکنان خود بی میل هستند و بازیکنان شناخته شده به دلیل حضور تیم هایشان در لیگ قهرمانان اروپا نمی توانند تغییری در تیم خود به وجود بیاورند. این یعنی آن که بهترین و بزرگترین قراردادها تا تابستان معمولا به تعویق می افتد.

از سوی دیگر به دلیل آنکه در سال 2017 هیچ رقابت بین المللی در سطح بزرگسالان برگزار نمی شود، می توانیم شاهد شکسته شدن رکوردهای نقل و انتقالات در تمام اروپا باشیم. با این وجود پیش از رسیدن به تابستان، پنجره نقل و انتقالات زمستانی امسال می تواند داغ تر از همیشه باشد چرا که ستاره های بیشتری در ویترین این بازار هیجان انگیز حضور دارند که اکنون با تلنگری می توانند تیم های فعلی شان را ترک کنند.

الکسیس سانچز- آرسنال

ستاره شیلیایی توپچی ها از زمانی که از بارسلونا به آرسنال پیوسته، برای این تیم الهام بخش بوده و به جز مدت اخیر که این تیم لندنی دچار بحران مقطعی شده، همواره شانس قهرمانی اش براساس گلزنی های سانچز سنجیده شده است. با این حال این بازیکن ۲۸ ساله اخیرا عنوان کرده که زندگی پراسترسی را در لندن تجربه می کند و دیگر تمایلی به ادامه حضور در این شهر ندارد.

قرارداد سانچز سال 2018 به پایان می رسد و توپچی ها هم علاقه ای ندارند تا او را مجانی از دست دهند و این در حالی است که سیتی خودش را آماده خرید ستاره آرسنالی ها کرده است. گفته می شود گواردیولا علاوه بر پیشنهاد 60 میلیون پوندی، دستمزد هفتگی 200 هزار پوند را برای او در نظر گرفته است.

فیلیپه اندرسون- لاتزیو

اندرسون پیش از این در آستانه حضور در منچستریونایتد قرار گرفته اما به نظر می رسد حالا به طور جدی زمان آن رسیده تا این بال برزیلی پایتخت ایتالیا را ترک کند. این بازیکن ۲۳ ساله در این فصل که در این زمان از فصل هدف چلسی و احتمالا پاری سن ژرمن قرار گرفته است. او که توانایی در هر دو جناح را دارد تا سال ۲۰۲۰ با آبی های رم قرارداد دارد و هر قرارداد جدیدی که این بازیکن با تیم های دیگر امضا کند برای بیانکوسلستی ۴۲ میلیون پوند درآمد به همراه خواهدداشت.

پیرامریک اوبامیانگ- دورتموند

تعداد بازیکنان کمی در اروپا هستند که توانسته اند با سرعتی همچون اوبامیانگ به بالاترین سطح بازی خود در تیم هایشان برسند و این اتفاق برای مرد عنکبوتی که از روزی که به دورتموند پیوسته، تقریبا کم نظیر است. این در شرایطی است که وی روزی که سنت اتین را ترک کرد هرگز یک مهاجم نوک نبود اما حالا در 165 بازی خد در بوندس لیگا 100 گل به ثمر رسانده است.

گام های طولانی و توانایی تمام کنندگی از هر نقطه محوطه جریمه، از این بازیکن ۲۷ ساله یک مهاجم تمام عیار ساخته است. این همان چیزی است که باعث شده قیمتی ۸۰ میلیون پوندی برایش تعیین شود، اگرچه لوتار ماتئوس مدعی است او می تواند برای دورتموند ۱۲۵ میلیون پوند درآمد داشته باشد. این قیمت تابستانی اوست که آرسنال، سیتی یا چلسی باید خود را برایش آماده کنند اما برای زمستان ۸۰ میلیون تومان پوند می تواند قیمت معقولی باشد.

ویرجیل ون دیک- ساوتهمپتون

از زمانی که از سلتیک به ساوتهمپتون پیوست تاکنون به عنوان یکی از پرمخاطب ترین مدافعان میانی لیگ برتر شناخته می شود. او تنها 25 سال دارد و در میدان بازیکنی پویاست که در هوا و هر آنچه پایین تر از آن است، فرمانروایی می کند. در حال حاضر مورینیو یکی از هوادارانش است اما آنتونیو کونته و یورگن کلوپ به شدت وی را زیر نظر دارند. مسئولان ساوتهمپتون که هیچ گاه به حضور طولانی مدت ستاره هایشان دل خوش نکرده اند، پس از پرداخت 13.5 میلیون پوند به سلتیک برای خرید این مدافع می دانستندکه او را هم به زودی از دست می دهند اما اکنون امیدوارند که اگر ون دیک قصد دارد تیمشان را در سال 2017 ترک کند، حداقل دو برابر پولی که به سلتیک پرداخت کرده اند را دریافت کنند.

الکساندر لاکازته- لیون

بالاخره زمان آن رسید تا الکساندر لاکازته همکوله بارش را جمع و لیون را ترک کند. او از سال ۲۰۰۳ در باشگاه دوران نوجوانی اش بازی می کند و پس از گذراندن یک فصل دیگر در لیگ قهرمانان اورپا به همراه لیون، نیاز به چالش جدیدی دارد. این مهاجم ۲۵ ساله طی چهار فصل گذشته ۷۵ بار گلزنی کرده تا مورد توجه باشگاه هایی همچون لیورپول، آرسنال، یونایتد و بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپا قرار بگیرد.

ژامن میشل اولاس رییس باشگاه لیون برای فروش لاکازته به کمتر از 50 میلیون پوند راضی نیست، در شرایطی که پاری سن ژرمن در تابستان با مبلغی کمتر از این به دنبال تساره لیونی ها بود. پاریسی ها که در دوران پساابراهیموویچ ضعیف تر از آن چیزی شده اند که تصور می شد، با وجود گلزنی های ادینسون کاوانی، در لیگ قهرمانان حریفی جدی به شمار نمی آیند. این در حالی است که کاوانی با 18 گل زده به عنوان بهترین گلزن پاری سن ژرمن بعید نیست در همین زمستان به شایعات پایان دهد و پس از سال ها انتظار به لیگ برتر انگلیس نقل مکان کند. البته آرسنال شاید با پرداخت 50 میلیون پوند وی را جایگزین سانچز کند.

آنتوان گریزمان- اتلتیکو مادرید

تمدید قراردادش با اتلتیکو در تابستان، اکنون قیمت او را به مرز ۱۰۰ میلیون رسانده اما این قیمت هم عطش تیم های خواهانش را برای جذب این فرانسوی پراستعداد متوقف نکرده و در همین زمستان هم فعالیت های گسترده ای برای ربودن این ستاره از چنگ دیگو سیمئونه آغاز شده است.

آرسن ونگر که همیشه هموطنش را ستوده جدی ترین مشتری اوست اما گریزمان از هواداران یونایتد است و رابطه دوستانه خوبی با پل پوگبا دارد تا اینگونه اولدترافورد محتمل ترین مقصد برای او در نظر گرفته شود.

منبع: سان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج