جاباما
۴۵۶۰۸۱
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

برگزیدگان عمار معرفی شدند

اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار امشب جمعه ۱۷ دی ماه در فرهنگسرای بهمن برگزار و اسامی برندگان بخش های مخنلف این جشنواره شد.

خبرگزاری تسنیم: اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار امشب جمعه ۱۷ دی ماه در فرهنگسرای بهمن در حال برگزاری است.

* بخش نمایشنامه انیمیشن

لوح تقدیر این بخش به سنگ زیرین آسیاب ساخته وداد واقفی و همچنین فانوس این بخش به انیمیشن آغازی بر یک پایان ساخته سهیلا خدادادی اهدا شد.

* بخش موشن گرافی

لوح این بخش به انیمیشن بابانوئل۲ ساخته حمید رضا حقانی، کابوس ساخته محمدرضا خردمندان و انتخاب با خودمانه ساخته علی محمد خانیکی اهدا شد.

همچنین فانوس این بخش به اثر جنگ جهانی سوم ساخته عبدالامیر سبیعی اهدا شد.

*بخش جنگ نرم

لوح اول این بخش به اثر قصه فیل و الاغ ساخته مهدی نقویان، لوح دوم این بخش به اثر رویای ایرانی ساخته مصطفی رضوانی و لوح سوم این بخش به اثر متولد کالیفرنیا ساخته علیرضا بوالی اهدا شد.

همچنین فانوس این بخش به اثر جزیره فارسی ساخته سید محمد علی صدری نیا اهدا شد و جایزه موزائیک مرگ بر آمریکا به اثر شب نامه ساخته محمد مهدی کرباسی رسید.

* بخش داستانی کوتاه

لوح این بخش به تی هو ساخته سید صدر الدرین فردوسی اهدا شد. لوح جلوه های ویژه این بخش هم به اثر فضای مجازی ساخته محمد حسن فلاح رسید.

همچنین فانوس این بخش به اثر دوئل ساخته محمدرضا خردمندان اهدا شد و جایزه ویژه این بخش به اثر روزی روزگاری در شب ساخته حامد بذرافکن رسید.

*بخش داستانی نیمه بلند

لوح اول این بخش به اثر از تبار حبیب ساخته مصطفی کوچکی و لوح دوم آن به اثر چین آخر ساخته سعید حسن پور اهدا شد. همچنین فانوس این بخش به اثر سلام ساخته محمدر ضا حاجی غلامی اهدا شد و جایزه ویژه این بخش به اثر روزهای بارانی ساخته عبداله عزیزی رسید.

* بخش داستانی بلند

لوح این بخش به اثر ترمینال غرب ساخته محمد علی نیک دل اهدا شد. لوح بازیگری این بخش به هوشنگ توکلی و یوسف مرادیان رسید.

همچنین فانوس این بخش به اثر ترمینال غرب به تهیه کنندگی قربانعلی طاهر فرد اهدا شد.

* بخش بیداری اسلامی و وحدت

لوح این بخش به اثر لالایی بر فراز کوه های برفگیر ساخته حسن قهرمانی رسید. همچنین فانوس این بخش به اثر بومرنگ ساخته محسن نقی زاده اهدا شد و جایزه ویژه این بخش به اثر خاطرات نارنجی ساخته وحید فرجی رسید.

*بخش مدافعان حرم

لوح اول این بخش به اثر نبرد پالمیدار ساخته ساسان فلاح فرد و لوح دوم این بخش به اثر فرمانده ساخته هادی نعمت اللهی رسید. فانوس این بخش به اثر پل ساخته امیر حسین نوروزی اهدا شد و جایزه ویژه این بخش به آهنگر ساخته محمد مهدی خالقی رسید.

همچنین جایزه بهترین فیلمبرداری این بخش به گروه فاطمیون اختصاص یافت.

* بخش سبک زندگی

لوح این بخش به اثر داشتن نداشتن ساخته مرجان اسماعیلی اهدا شد. همچنین فانوس این بخش به اثر مستند ۱۲ نفر ساخته عباس صالح مدرسه رسید.

* بخش اقتصاد مقاومتی

لوح اول این بخش به اثر حراج بزرگ ساخته آرش انیسی و لوح دوم این بخش به اثر غزال ایرانی ساخته وحید فرجی اهدا شد. همچنین فانوس این بخش به اثر مستند ۴۴ نفر ساخته امیر مهر یزدان رسید.

* بخش نشان مردمی استقلال

نشان اول این بخش به رسول ممیان شخصیت حاضر در مستند وقتی که گفتند نمی شود اهدا شد. نشان دوم این بخش به احمد بلن نظر شخصیت مستند زیر درختان زیتون رسید. نشان سوم این بخش به خانم جعفری شخصیت مستند ۴۴ نفر اختصاص یافت. نشان چهارم این بخش هم به خانم محمدی شخصیت مستند کرکوم رسید.

در ادامه، مراسم تقدیر از ابو القاسم طالبی برگزار و چفیه شهید خالقی پور به وی اهدا شد.

نادر طالب زاده درباره ابوالقاسم طالبی گفت: بسیار اثر زیبایی را آقای طالبی ساختند. فیلم یتیم خانه ایران بهترین فیلی بود که تاکنون دیده بودم و دیالوگ های این فیلم بسیاز قوی و قابل استناد بود. امیدوارم ساختن اینگونه آثار در کشورمان رونق بیشتری پیدا کند.

سپس ابوالقاسم طالبی پشت تریبون آمد و اظهار کرد: ما نقطه مقابل استکبار جهانی هستیم. هر کس با ما است ما با او هستیم و هر کس بر ما است مانیز بر او هستیم. بسیار خوشحالم که جشنواره فیلم عمار به چنین رونقی رسیده است. ما روز اولی که این جشنواره را تاسیس می کردیم ۴-۵ نفر بودیم. تشکر می کنم از آقایان طالب زاده، جلیلی و ده نمکی. بسیار خوشحالم که مردم پای کار جشنواره فیلم عمار آمده اند و جشنواره ای که مردم پشت آن باشند همیشه موفق خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج