۴۵۶۰۹۶
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

درگیری اشرار با نیروهای مرزبانی؛۱ شهید و ۳ زخمی

در درگیری مسلحانه اشرار با مرزبانان در منطقه جکیگور شهرستان سرباز یک مرزبان شهید و سه نفر زخمی شدند.

خبرگزاری مهر: به نقل از یک منبع آگاه پیش از ظهر امروز در درگیری اشرار مسلح با ماموران مرزبانی در منطقه جکیگور شهرستان سرباز یک مرزبان شهید و سه نفر دیگر زخمی شدند.

بر طبق این گزارش این حادثه ساعت ۱۱ امروز در محدوده میل ۲۲۱ منطقه جکیگور شهرستان سرباز واقع در جنوب سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده است.
جزئیات درگیری با گروهک‌های تروریستی در جکیگور

خبرگزاری تسنیم: مجیدآقابابایی در گفت‌و‌گویی درباره جزییات درگیری نیروهای مرزبانی کشورمان و گروهکهای تروریستی در جنوب شرق کشور اظهار کرد: ظهر امروز جمعه درگیری میان گروهکهای تروریستی با مرزبانان غیور کشورمان در منطقه جکیگور به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: این گروهکهای تروریستی قصد انجام کمین برای نیروهای مرزبانی کشورمان را داشتند که متأسفانه در این درگیری یکی از سربازان مرزبانی کشورمان به شهادت رسید.

مدیر کل امور مرزی وزارت کشور تصریح کرد: خوشبختانه تروریستها نتوانستند در این کمین موفق شوند و یا به اهداف شوم خود دست یابند و به عقب رانده شدند.

آقابابایی عنوان کرد: این گروهکهای تروریستی که همانند برخی دیگر از گروهکها و اشرار داخل خاک پاکستان مستقر هستند قصد انجام کمین و عملیات را داشتند که موفق به این نقشه نشدند و توسط نیروهای مرزبانی ضربه‌ای به آنها وارد شد.

وی افزود: حمله این گروهکهای تروریستی که از خاک پاکستان ورود یافته بودند در مسیر جاده مرزی جکیگور حوالی پاسگاه عدالت انجام شد و مرزبانان کشورمان نشان دادند که همیشه آماده و مدافع مرزهای کشور هستند.

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور اظهار کرد: متأسفانه گروهکهای تروریستی در جنوب شرق کشور در خاک پاکستان مستقر هستند و بیش از ۹۰ درصد قاچاق مواد مخدر و انسان به کشورمان از داخل خاک پاکستان و توسط این افراد انجام می‌گیرد.

آقابابایی افزود: متأسفانه مسئولان ذیربط پاکستانی در این زمینه پاسخگو نیستند و با وجود همه مکاتباتی که انجام شده برخورد قاطعی با این تروریستها و اشرار انجام نمی‌گیرد.

وی تأکید کرد: مرزبانان کشورمان هر لحظه آماده دفاع از مرزها و مبارزه با اشرار و گروهکهای تروریستی هستند و اجازه هیچگونه عملیات و کمینی را نمی‌دهند.

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور همچینن درباره درگیری عصر دیگر مرزبانان با قاچاقچیان گفت: عصر پنجشنبه نیز درگیری میان نیروهای مرزبانی و انتظامی با قاچاقچیان در مرز سراوان انجام گرفت و در این عملیات موفقیت آمیز بیش از ۵۰۰ کیلو مواد مخدر کشف و ضبط شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرمر

      وای خدای من :(
      امیدوارم خدا به خانواده ی سربازمون صبر بده

    • آرش

      خدا رحمتش کنه بیچاره سربازای وظیفه اونجا، استان فارس بچه‌های شیراز رو برای سربازی میذارن شیراز و اطراف شیراز به‌خصوص اگر مدرک کارشناسی به بالا داشته باشن دیپلمه‌های شیراز رو میفرستن جنوب نیروی دریایی ولی بچه‌های روستاهای فارس رو میفرستن مرزهای شرقی دورافتاده و خطرناک

    • mohamaad

      بچه های آقا زاده ها راحت نشستن خونه عشق حال میکنند کارت معافیتشون هم میاد اون سر دنیا هم درسشون رو می خونند بعد اونوقت این فقیر بیچاره ها باید اینطوری کشته بشن تا اونا راحت باشن تو امنیت باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج