۴۵۶۳۳۲
۱ نظر
۵۰۹۵
۱ نظر
۵۰۹۵
پ

اینستاگرام جالب یک پدربزرگ ۷۵ ساله

پدربزرگ ۷۵ ساله کره ای به نام «چان جائه لی» که پسرش، جی لی او را پیرمرد بداخلاق توصیف می کند، احتمالا آخرین نفری است که انتظار دارید او را در اینستاگرام پیدا کنید.

برترین ها: پدربزرگ ۷۵ ساله کره ای به نام «چان جائه لی» که پسرش، جی لی او را پیرمرد بداخلاق توصیف می کند، احتمالا آخرین نفری است که انتظار دارید او را در اینستاگرام پیدا کنید.
این هنرمند آماتور در برزیل زندگی می کرد و عادت داشت زمان خود را با دخترش و دو پسر او، آرتور و آلن بگذراند. او با خوشحالی به عنوان راننده نوه هایش عمل می کرد و از شغل روزمره بردن آن ها به مدرسه لذت می برد. هنگامی که مادر آن ها تصمیم گرفت دوباره به کره برگردد، چان زمان کافی داشت و تماشای برنامه های تلویزیونی کره تنها سرگرمی او بود.

پسرش جی لی که نگران او بود با مادرش مشورت کرد و تصمیم گرفتند یک پروژه برای چان درنظر بگیرند: او باید هر روز هنرش را در اینستاگرام به نمایش می گذاشت. چان که علاقه ای به رسانه های اجتماعی و اینترنت نداشت ابتدا این پیشنهاد را قبول نکرد. بااین حال درطول سفر به نیویورک برای دیدن جی لی و نوه تازه به دنیا آمده اش، آسترو، چیزی ذهن او را تغییر داد. او عاشق نوه جدیدش شد و باصدای بلند فکر کرد که وقتی آسترو بزرگ شود چه خواهد شد. وقتی جی لی از او پرسید که چه چیزی باعث شد این سوال را بپرسد او پاسخ داد: «زیرا من آن موقع کنار او نخواهم بود.» هرچند این پاسخ ناراحت کننده بود اما الهام بخش یک برنامه جدید شد: طراحی های اینستاگرام چان می تواند یک هدیه مجازی برای نوه هایش باشد. برخلاف ایده اصلی، چان این یکی را دوست داشت. او فورا طراحی را شروع کرد و هر روز یکی از آن ها را تمام می کرد. او به طرز ماهرانه ای طیف وسیعی از موضوعات و سبک ها از جمله حیوانات، سفر، صحنه های زندگی روزمره و اعضای خانواده اش را در هر یک از طرح هایش می کشد و در اینستاگرام به نمایش می گذارد.

هرجند هنر او بدون شک لذتبخش است اما شرحی که برای هریک از تصاویر می گذارد نیز به همان اندازه جذاب است. او و همسرش این توضیحات را با هم می نویسند و از یک توصیف ساده مانند «دست های آسترو» درس های زندگی پدربزرگ به نوه مانند «به افرادی که بارهای سنگین حمل می کنند نگاهی بینداز. بهکسانی که زندگی های سخت دارند نگاه کنید. بیایید همدل باشیم و سعی کنیم به آن ها کمک کنیم.» و بازتاب های شاعرانه مانند «پدربزرگتان هرگز وقتی بزرگ می شد هدیه کریسمس نگرفت، زیرا ما در جنگ کره بسیار فقیر بودیم و به این خاطر که من حتی نمی دانستم بابانوئل وجود دارد. بااین حال امروز می خواهم مثل شما جوراب های بزرگ آویزان کنم.» را دربرمی گیرد. این نقاشی های علاوه بر نشان دادن استعداد او، خانواده را دور هم جمع می کند و باعث شده چان پتانسیل خود را درک کند و به آن برسد. او می گوید: «من یک پدربزرگ بازنشسته 75 ساله هستم که هیچ چیزی درمورد تکنولوژی نمی دانم، من با کمک خانواده ام استفاده از اینستاگرام را آغاز کردم. آن برای من شادی زیادی آورد و ما را هر روز به هم متصل کرد.
اینستاگرام جالب یک پدربزرگ 75 ساله
اینستاگرام جالب یک پدربزرگ 75 ساله
اینستاگرام جالب یک پدربزرگ 75 ساله
اینستاگرام جالب یک پدربزرگ 75 ساله
اینستاگرام جالب یک پدربزرگ 75 ساله
اینستاگرام جالب یک پدربزرگ 75 ساله
اینستاگرام جالب یک پدربزرگ 75 ساله
اینستاگرام جالب یک پدربزرگ 75 ساله
اینستاگرام جالب یک پدربزرگ 75 ساله
اینستاگرام جالب یک پدربزرگ 75 ساله
اینستاگرام جالب یک پدربزرگ 75 ساله
اینستاگرام جالب یک پدربزرگ 75 ساله
اینستاگرام جالب یک پدربزرگ 75 ساله
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      پدربزرگ و مادبزرگها چه گوهرهایی هستند دلتنگشانم و امیدوارم فرزندانم بیش از این از وجودشان بهره ببرد. برای این پدر بزرگ کره ای هم لحظات همیشه شاد در کنار نوه هاش آرزو می کنم. چقدر خوبه ادم تا خیلی پیر نشده مادربزرگ و پدربزرک بشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج