۴۵۶۴۳۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ساعت هوشمند Vapor، ارزان اما شیک

شرکت میس فیت در حوزه گجت‌های پوشیدنی و مخصوصا گجت‌های پوشیدنی تجملاتی فعالیت می‌کند و حدود یک سال است که زیرمجموعه Fossil Group شده و حالا از نخستین ساعت هوشمند خود با نام Vapor در جریان نمایشگاه CES ۲۰۱۷ رونمایی کرده است.

وب سایت جی اس ام - مهدی فوقی: شرکت میس فیت در حوزه گجت‌های پوشیدنی و مخصوصا گجت‌های پوشیدنی تجملاتی فعالیت می‌کند و حدود یک سال است که زیرمجموعه Fossil Group شده و حالا از نخستین ساعت هوشمند خود با نام Vapor در جریان نمایشگاه CES ۲۰۱۷ رونمایی کرده است.
ساعت هوشمند Vapor، ارزان اما شیک

ساعت هوشمندVapor اولین ساعت هوشمند شرکت چینی میس فیت (Misfit) است که در جریان نمایشگاه CES ۲۰۱۷ در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا رونمایی شده و ویژگی‌های قدرتمند و بسیار خوبی دارد. ساعت هوشمند بسیار زیبای Vapor میس فیت به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون Wear ۲۱۰۰ شرکت کوالکام، صفحه نمایش لمسی ۱.۴ اینچی از نوع امولد، ۴ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره‌سازی موزیک و فایل‌های موردنیاز، سیستم GPS، سنسور ضربان قلب و باتری قدرتمند با طول عمر دو روزه مجهز شده است.

یکی از مهم‌ترین نکات در مورد ساعت هوشمند Vapor سیستم عامل این ساعت هوشمند است. طبق تصاویر منتشرشده، انتظار می‌‍رود این ساعت هوشمند به سیستم عامل Android Wear گوگل با شخصی‌سازی‌های بسیار زیاد مجهز شده باشد. گفتنی است که شرکت میس فیت اعلام کرده تصاویر منتشرشده برای این محصول نهایی نیست و ممکن است ساعت هوشمند میس فیت Vapor با تغییراتی روبرو شود و سپس عرضه شود.
در صورتی که این ساعت با سیستم عامل Android Wear شرکت گوگل عرضه شود به احتمال زیاد شانس بیشتری برای رقابت با دیگر ساعت‌های هوشمند بازار خواهد داشت. انتظار می‎‌رود ساعت میس فیت Vapor اوایل سال میلادی جاری با قیمتی حدود ۱۹۹ دلار، که قیمت بسیار مناسبی است، برای فروش در چین آماده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج