۴۵۸۰۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فریدون آسرایی: منتظر یک کنسرت متفاوت نباشید

فریدون آسرایی در یک نشست خبری از جزئیات تازه ترین کنسرت موسیقایی خود در جریان برگزاری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر توضیحاتی را ارائه داد.

خبرگزاری مهر: فریدون آسرایی در یک نشست خبری از جزئیات تازه ترین کنسرت موسیقایی خود در جریان برگزاری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر توضیحاتی را ارائه داد.
فریدون آسرایی: منتظر یک کنسرت متفاوت نباشید

فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ روز یکشنبه ۱۹ دی ماه در جریان برگزاری تازه ترین نشست رسانه‌ای خود که به منظور برگزاری اجرای زنده در سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت تهران برگزار شد، بیان کرد: در سال‌هایی که بنده در ایران زندگی می کردم از جشنواره موسیقی فجر چیزی جز تعدادی اندک کنسرت برای گرامیداشت جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی نشنیده بودم؛ چراکه این جشنواره نه رقابتی بود و نه شباهتی به سایر جشنواره های کشور از جمله جشنواره فیلم فجر داشت، اما خوشبختانه از سال گذشته برای اولین بار شاهد این ماجرا بودم که موسیقی پاپ هم در جریان رقابتی جشنواره موسیقی فجر شرکت داده شد که در پی آن بنده موفق به دریافت جایزه ای هم شدم.

وی افزود: کسانی که در حین برگزاری بخش موسیقی پاپ جشنواره حضور دارند گروه هایی هستند که اغلب آثارشان میان مخاطبان این‌گونه موسیقایی از سطح قابل قبولی برخوردار است، اما لازم است در اینجا به جای بزرگانی چون خشایار اعتمادی، محمد اصفهانی و علیرضا عصار به معنوان قدیمی های موسیقی پاپ کشور بعد از انقلاب اسلامی اشاره کنم که واقعا حضورشان برای این جشنواره مغتنم است و من زمانی به این فضا وارد شدم که این بزرگان حضور نداشتند و به نوعی همه چیز برایم آماده بود. در نتیجه خوشحالم که در جشنواره فجر حضور دارم، اما از این ماجرا متاسفم که این خوانندگان حضور ندارند.

آسرایی درباره کنسرت پیش روی خود در چارچوب برگزاری سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر گفت: این کنسرت فرق آنچنانی با کنسرت های قبلی‌ام ندارد. ما تا زمانی که آلبوم جدیدی را منتشر نکنیم بنابراین کار متفاوتی را هم نمی توانیم ارائه دهیم. پس این کنسرت هم به نوعی مانند کنسرت آخر من در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران خواهد بود.

خواننده موسیقی پاپ کشورمان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به حضور پررنگ موسیقی پاپ در جریان برگزاری جشنواره موسیقی فجر و اظهار نظرات متفاوتی که پیرامون این حضور در رسانه ها و محافل مطرح می شود، تصریح کرد: من همواره به این نکته عقیده داشتم که جشنواره موسیقی فجر آنچنان جای حضور موسیقی پاپ نیست و جشنواره باید از همه افراد فعال در حوزه موسیقی برای حضور در جشنواره دعوت کند، اما شاهد این موضوع هم هستیم که بودجه ای که باید در اختصاص ستاد برگزاری جشنواره قرار گیرد کفایت موضوع را نمی کند؛ چراکه پرداخت ها مبالغ سنگینی می شود که از عهده بودجه جشنواره خارج است به همین جهت ستاد برگزاری چنین رویدادی ناچار است از برخی خواننده های پرفروش و پرطرفدار که در حوزه اقتصادی می توانند حرف هایی برای گفتن داشته باشند، استفاده کند که بتواند بودجه جشنواره را تامین کند.

آسرایی در پایان صحبت های خود اظهار امیدواری کرد که در کنسرت جشنواره، آثار قابل قبولی را به مخاطبان خود ارائه دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج