۴۵۸۴۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سوگواری مردم در منزل پدری آیت‌الله هاشمی

مراسم عزاداری ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، عصر دوشنبه در شهر بهرمان و در منزل پدری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: مراسم عزاداری ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، عصر دوشنبه در شهر بهرمان و در منزل پدری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

در این مراسم که با حزن، اندوه و ماتم همراه بود، جمع زیادی از مردم شهر بهرمان حضور داشتند و مداحان اهل بیت (ع) به ذکر مصائب اهل بیت (ع) و حضرت معصومه (س) پرداختند و یاد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را گرامی داشتند.

شهردار بهرمان در حاشیه این مراسم با تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به خبرنگار ایسنا گفت: بیش از دو سال است که شهردار بهرمان هستم و تجربه دیدار مستقیم با حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را نداشتم ولی ایشان در منطقه فرد بزرگی بودند و مردم احترام ویژه‌ای برای ایشان قائل هستند.

علی نقی‌زاده با بیان اینکه از شنیدن خبر ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شوکه شده است، افزود: مدتی پیش ایشان سفری به بهرمان داشتند و به منزل پدری‌شان سر زدند و احوالی از مردم گرفتند. از دانشگاه آزاد اسلامی که توسط ایشان بالنده شد نیز بازدید کردند و دستوراتی برای رونق دانشگاه دادند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یک شخصیت شناخته‌شده جهانی است، یادآور شد: چیزی که انسان را بزرگ می‌کند این است که انسان هدف از پیش تعیین‌شده و استمرار در اهداف داشته باشد. پایبندی ایشان به اصول و اعتدال باعث شد که همه روی ایشان در سطح جهانی حساب کنند.

شهردار بهرمان تصریح کرد: ایشان با منش و فکری که داشت با ایده‌های انقلابی و اسلامی در جبهه نظام حرکت کرد و در همین جبهه زندگی کرد و جنگید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج