۴۶۰۱۰۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خلاء جدی فوت آیت‌ الله هاشمی در بدنه اصلاحات

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات می‌گوید: به هر حال کسی که بتواند همچون هاشمی مجموعه اعتدال، اصلاحات و میانه‌روی را جمع کند و در عین حال در خود نظام هم جایگاه داشته باشد تا آن طرف هم بتواند جایگاهی برای ما باز کند وجود ندارد.

خبرآنلاین: عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات می‌گوید: به هر حال کسی که بتواند همچون هاشمی مجموعه اعتدال، اصلاحات و میانه‌روی را جمع کند و در عین حال در خود نظام هم جایگاه داشته باشد تا آن طرف هم بتواند جایگاهی برای ما باز کند وجود ندارد.

محسن رهامی گفت: هنگامی که خبر فوت آقای هاشمی را شنیدم در جلسه ای با موضوع انتخابات سال ۹۶ نشسته بودم که دوستان از طریق پیامک این خبر را به من دادند که بسیار تأثر برانگیز بود.

وی فوت هاشمی رفسنجانی را از دست رفتن یکی از پشتوانه های جریان اعتدال و اصلاح طلبان خواند و یادآور شد: احساسی که دارم همچون آدمی است که پدرش فوت کرده است. به هر حال جریان اعتدال و اصلاحات در این سال های اخیر چند ستون اصلی اش همچون آیت الله موسوی اردبیلی و آیت الله هاشمی را از دست داد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: امروز با فوت آقای هاشمی یک خلاء جدی ایجاد شد که به راحتی قابل ترمیم نیست یعنی کسی که آن شرایط و ویژگی ها را داشته باشد که به راحتی بتواند خلا او را پر کند هنوز نداریم. البته نیروهای ارزنده داریم ولی هر کس در جای خودش است. فکر می کنم این باعث شود ما حواسمان بیشتر به هم دیگر باشد و انسجامان را بیشتر کنیم و کمتر به نقطه ضعف همدیگر بپردازیم. در واقع مثل خانواده ای که پدرش فوت می کند و بچه ها برای آنکه خلاء وجود پدر را پر کنند باید تلاش کنند مسنجم تر باشند.

وی ادامه داد: اگر منسجم تر باشیم می توانیم این خلاء را پر کنیم اما طبیعی است که آقای هاشمی در انتخابات ۹۶ یکی از مهمترین رکن هایی بود که می توانست انسجام و یکدستی بین همه جریان اعتدال، اصلاحات و میانه روی به وجود آورد الان چنین کسی که بتواند به راحتی این خلاء را پر کند نداریم و این می تواند انسجام و یکدستی ما را در آینده به شکل جدی تهدید کند. یعنی ائتلاف شکننده شود از این جهت نگرانی جدی است که به هر حال یک کسی که بتواند همچون آقای هاشمی همه مجموعه را جمع کند و در عین حال در خود نظام هم جایگاه داشته باشد که آن طرف هم بتواند جایگاهی برای ما باز کند و حرفش شنونده داشته باشد وجود ندارد.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تأکید کرد: امروز امکان تعامل و رایزنی فعلا برای بقیه بزرگان اصلاحات با مجموعه ارکان نظام فراهم نیست این خلا می تواند یک تهدیدی بالقوه برای مجموعه ما باشد باید حواسمان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج