۴۶۰۱۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استونز: اهمیتی به نظر منتقدانم نمی دهم

مدافع منچسترسیتی می گوید اهمیتی به نظر منتقدانش نخواهد داد و تنها تمرکز او روی بهتر شدن است.

خبرگزاری ایسنا: مدافع منچسترسیتی می گوید اهمیتی به نظر منتقدانش نخواهد داد و تنها تمرکز او روی بهتر شدن است.

در یکی از دیدارهای این هفته از لیگ برتر انگلیس دو تیم اورتون و منچسترسیتی برابر هم به میدان خواهند رفت. این دیدار در خانه اورتون یعنی در گودیسون پارک برگزار خواهد شد. به این ترتیب جان استونز مدافع سابق اورتون که در تابستان با قراردادی نجومی به منچسترسیتی پیوست فرصت دیدار با هم تیمی های سابق خود را خواهد داشت. او که به قراردادی ۴۷ میلیون پوندی از اورتون جدا شد و به منچسترسیتی پیوست در این تیم عملکرد خوبی نداشته است و همین باعث شده تا خیلی ها به انتقاد از این بازیکن بپردازند.

جان استونز قبل از دیدار با اورتون گفت: قطعا از شرایطی که در این فصل با تیمم داشتم راضی نیستم. اشتباهات احمقانه زیادی در طول فصل داشتم ولی تلاش کردم که این اشتباهات را مرتفع کنم و بازی خودم را بهبود ببخشم. به نظرم این اشتباهات طبیعی بوده است. برای اولین بار است که در تیمی بزرگ بازی می کنم و هفته ای ۳ بار بازی می کنم. قبلا چنین فشار بازی را در اورتون تجربه نکرده بودم و حالا باید خودم را با شرایط جدید وفق بدهم. می دانم کار سختی است ولی باید بتوانم این شرایط را در تیم پیدا کنم. در اورتون ما همیشه تیمی برنده نبودیم اما زیر آن شرایط دشوار است که می توان بسیاری از چیزها را آموخت. من فقط از حضور در اینجا خوشحالم و دارم از فوتبالم لذت می برم. من تازه ۲۲ سال سن دارم و در حال یادگیری چیزهای زیادی هستم.

او ادامه داد: وقتی بازیکنی بازی خوبی ارائه نمی دهد اولین نفر خود اوست که متوجه می شود و ناراحت می شود و طبیعی است که این اتفاق برای من هم رخ بدهد ولی با تلاش زیاد می خواهم به مدافع بهتری تبدیل شوم. فعلا اهمیتی به نظر منتقدان نمی دهم و تنها تلاش می کنم سطح بازی خودم را بهتر کنم. بازی با اورتون قطعا بازی حساس و ویژه ای برای من خواهد بود و احساسات دوگانه ای خواهم داشت. خیلی از دوستانم آنجا هستند و خانواده من آنجا هستند و به همین خاطر حس خاصی برای این دیدار دارم.

استونز در پایان گفت: هدفم از حضور در منچسترسیتی کسب قهرمانی است. فرصتی برای من پیش آمده است تا بتوانم عنوان های زیادی را با منچسترسیتی کسب کنم. هدف هر بازیکنی کسب جام و قهرمانی است. برای من هم خیلی خوب است که بتوانم قهرمانی های زیادی را در دوران فوتبالی خود داشته باشم.

این مدافع ملی پوش انگلیسی قراردادی ۶ساله با سیتی به امضا رسانده است. او در سیتی پیراهن شماره ۲۴ را برتن می کند. او هشتمین خرید سیتی در تابستان ۲۰۱۶ بود و قبل از وی گوندوغان، نولیتو، زینچنکو، موی، سانه، خسوس و مورنو هم با آبی پوشان شهر منچستر قرارداد امضا کرده بودند. استونز در پی انتقال ۳ میلیون پوندی اش از بارنلی به اورتون در سال ۲۰۱۱، بیش از ۸۰ بار پیراهن تیم اصلی تافی ها را بر تن کرد و این مدافع ملی پوش به دنبال پیشنهاد ۳۸ میلیون پوندی چلسی به اورتون‌، اینک می توانست در جمع آبی پوشان لندنی حاضر باشد ولی تصمیم گرفت تا به سیتی بپیوندد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج