۴۶۰۲۴۸
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

تسلیت مردم به روحانی و خانواده هاشمی

رییس جمهوری که صبح امروز برای ادای احترام به مرقد مطهر امام راحل رفته بود پس از زیارت قبور امام راحل ، فرزند امام و رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز احساسات مردم رو به رو شد.

خبرگزاری ایرنا: رییس جمهوری که صبح امروز برای ادای احترام به مرقد مطهر امام راحل رفته بود پس از زیارت قبور امام راحل ، فرزند امام و رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز احساسات مردم رو به رو شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح روز جمعه پس از ادای احترام و خواندن فاتحه بر مرقد مطهر امام راحل و آیت الله هاشمی رفسنجانی برای دیدار با مردمی رفت که شعار می دادند رییس جمهور ما تسلیت ، تسلیت .

مردمی که در اولین جمعه پس از خاکسپاری رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ادای احترام و خواندن فاتحه به مرقد مطهر آمده بودند با دیدن رییس جمهوری و حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی شعار دادند سید حسن تسلیت، تسلیت .

رییس جمهوری بار دیگر ضمن تقدیر از حضور مردم در مراسم تشییع جنازه آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: مردم نشان دادند که خادمان به نظام و انقلاب را تا آخرین لحظه تنها نخواهند گذاشت و این نظر سیاسی بسیار مهم است .

وی با اشاره به اینکه چنین تشییع جنازه ای نشانگر مظلومیت آیت الله هاشمی رفسنجانی بود ، افزود: ملت با این حرکت خود زمان شناسی را نشان دادند و به جهانیان نشان دادند که بصورت یکپارچه در زمان های مختلف به صحنه می آیند و به وظیفه خود عمل خواهند کرد .

پس از اینکه خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی قبور امام راحل و آیت الله هاشمی رفسنجانی را زیارت کردند، همسر ایشان خانم عفت مرعشی به سمت مردمی که ابراز احساسات می کردند و شعار می دادند خانواده هاشمی تسلیت ، تسلیت رفت و از آنها قدردانی کرد.

پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی روز سه شنبه بیست ویکم دی ماه پس از تشییع در جوار امام راحل به خاک سپرده شد و به همین مناسبت رهبر معظم انقلاب مراسم ختمی را روز چهارشنبه در حسینه جماران برگزار کردند. نهادها و دستگاههای اجرایی و اقشار مختلف مردم نیز مراسم های یادبودی را به همین مناسبت برگزار می کنند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      خداوند به خانواده هاشمی صبر و اجر بده ، غم از دست دادن عزیز برای همه سخته حتی واسه همون کارگر بی کار سر گذر که حقوق خیلی ناچیز و بدون بیمه و هیچ طرفدار و حزب و جناح به فکر سیرکردن شکم خانواده ش هست . اما برای احزاب و جناحها فقط یک برگ رای به حساب میاد .
      من هم صمیمانه به شخص آقای روحانی تسلیت میگم ، امیدوارم ازین ببعد بتونه دولت رو اداره کنه ...

    • جواد

      اقای روحانی دیگه بس کن تا کی میخوای از اقای هاشمی واحساسات پاک مردم برای انتخابات بهره بگیری؟

    • امیرو

      درود بر روحانی

    • قابل توجه کاربر جواد و کاربران مخالف

      واقعا ازبعضی کامنتهاتعجب میکنم.یعنی شماهاچطورمیتوانیدچشم برروی تمام خدمات هاشمی ببندید امیدوارم هیچ گاه شمادر منصب قضاوت نباشید چون درحق راناحق کردن تبحرخاصی دارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج