۴۶۱۲۵۸
۶ نظر
۵۰۴۱
۶ نظر
۵۰۴۱
پ

کامران دانشجو: در انتخابات ۹۶ کاندیدا نمی شوم

عضو جبههٔ یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی با بیان "رئیس‌جمهوری نیاز داریم که از جنس مردم باشد" گفت: رئیس‌جمهور آینده باید از نسل جوان‌تر انقلاب باشد.

خبرگزاری تسنیم: کامران دانشجو عضو جبههٔ یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت دهم در گفت‌وگوی تفصیلی با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، به سؤالات مختلفی درباره وحدت نیروهای انقلاب، جبهه یکتا، دولت روحانی، قوه قضائیه، انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ و ... پاسخ گفت.

چکیده این مصاحبه تفصیلی به‌شرح زیر است:

کامران دانشجو در این گفت‌وگو با بیان اینکه وحدت و همگرایی تمام گروه‌ها و افراد وفادار به انقلاب اسلامی و مردم ضرورت دارد، تصریح می‌کند: اگر قرار است خروج از رکود از حالت شعار خارج شود، اگر قرار است مدیران کاردان و متعهد که خود را خدوم ملت می‌دانند سر کار باشند و ژنرال‌های خسته‌ که خود را ارباب مردم می‌دانند کنار روند، باید همگرایی را دنبال کنیم.
کامران دانشجو: در انتخابات 96 کاندیدا نمی شوم

"اگر قرار است مشکلات معیشتی مردم رفع شود و اگر قرار است اقتصاد کشور سر وسامان یابد، باید به رئیس‌جمهوری از جنس مردم برسیم و این مهم تنها با وحدت همه نیروهای انقلابی ممکن است".

این عضو هیئت‌علمی دانشگاه با اعلام اینکه عملکرد دولت روحانی برای مردم قابل قبول نیست و متأسفانه از آن نمی‌توان دفاع کرد، گفت: مردم به رئیس‌جمهوری نیاز دارند که برای اقتصاد و معیشت برنامه دقیق و مدون داشته باشد و بتواند زمینه رشد و ارتقای اقتصادی را فراهم کند.

کامران دانشجو در عین حال با ابراز تأسف از آنچه ناکارآمدی دولت روحانی خواند، خاطرنشان کرد: واقعاً از اینکه آقای روحانی و دولت نتوانسته‌اند به وعده‌های‌شان عمل کنند، خوشحال نیستیم. خوشحال نیستیم که امروز در هر کوچه و خیابان گلایه‌های مردم از دولت را می‌شنویم؛ ما زمانی خوشحال می‌شویم که مردم وضع معیشت‌شان خوب باشد.

این استاد دانشگاه با اظهار اینکه "وعده‌های آقای روحانی انتخاباتی بود نه عملی" تصریح کرد: خودشان هم می‌دانستند این وعده‌ها عملی نیست و نمی‌شود ۱۰۰روزه اقتصاد مملکت را عوض کرد، آن هم اقتصاد سیاه‌نمایی شده‌ای که آنها ترسیم می‌کردند. کدام اقتصاددان به این قائل است که می‌شود ۱۰۰روزه اقتصاد کشور را چنین و چنان کرد؟ اینکه کاری می‌کنیم که وضع معیشت مردم آن‌‌قدر خوب شود که یارانه‌های‌شان را ۱۰۰روزه پس‌ دهند، شعار انتخاباتی است و عملی نیست؛ لذا باید برنامه داشت. من کاری به آقای روحانی ندارم چون کوچک‌ترین حرفی را که بزنیم یا انتقادی کنیم دولتی‌ها می‌روند شکایت می‌کنند و باید جواب نظرات‌مان را در دادگاه‌ها بدهیم.

"وعده‌های آقای روحانی وعده‌های انتخاباتی بود، به همین دلیل عملیاتی نشد، آب نبود، سراب بود و از آن برای مردم حاصلی به بار نیامد، البته خود آنها هم می‌دانند دیگر شعارهای‌شان در زمینه وضع معیشت، اقتصاد و برجام جواب نمی‌دهد و حالا دنبال همان شعارهای دوم خردادی افتاده‌اند".

وی گفت: شعارها فقط گفتاردرمانی و تنها وعده و وعید انتخاباتی است. ارز در دولت قبل بالا رفت، دیدید چه بلوایی بر پا کردند، اما حالا تا بالای چهار هزار تومان رفت و حرفی نمی‌زنند.

کامران دانشجو در پاسخ به سؤالی درباره کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶، گفت: خیر، به‌ هیچ‌ عنوان کاندیدا نمی‌شوم، نه از طرف یکتا و نه بیرون از جبهه یکتا به میدان انتخابات و رقابت نخواهم آمد؛ به این قائل هستم که از من جوان‌تر باید به صحنه بیاید، کسی که سرحال و سرزنده‌تر باشد.

این عضو جبهه یکتا با بیان "رئیس‌جمهوری نیاز داریم که از جنس مردم باشد"، گفت: رئیس‌جمهور آینده ما باید از نسل جوان‌تر انقلاب باشد تا بتواند به‌خوبی فعالیت کند، یعنی با چند ساعت خواب در شبانه‌روز به‌راحتی ساعت‌ها به امور کشور بپردازد؛ کار اجرایی در سطح کشور انجام داده و کارآمدی خود را نشان داده باشد و از جنس مردم باشد؛ به‌نظرم رئیس‌جمهور آینده باید فردی با نقاط قوت آقای احمدی‌نژاد باشد و البته نقاط ضعف ایشان را نداشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی مهر

      تورا خدا بیا نه نگو چرا؟وای نیای قطار هاله نور راننده نداره

    • منتقد

      جناب کی از شما نظر خواست یا خواسته بیایید شما در دولت قبلی چه تاجی بسر مردم زدی که حالا دفاع میکنی؟؟؟؟؟ اگر نکنی چکار کنی؟؟؟؟؟؟ ،،،،،،،،،، واقعاً خیلی رو دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سکوت

      جون خودت شوخی نکن بیا...من قلبم با باطری کار میکنه طاقت این شوخیاتو ندارم ها!
      خودتم میدونی اون اقتصاد!! رو چه جوری تحویل روحانی دادی بل دلار 3500 تومانی! دکتر یادت نرفته که دلار 1000 تومان تحویل شما شد و 3500 تحویل دادی حالا روحانی تو 4سال با سالی صد تومان رشد اومده تا اینجا و شما با سالی 300 تومن افزایش! پس تو همین میانگین ساده و دو دوتا چارتای ابتدایی تو دلار سالی 200 تومن طلب شما و رفقا! باقی قضایا بمونه وقتی کاندیدی از جنس مردم شدی و اون اقتصاد! رو تحویل گرفتی!

    • بدون نام

      نهههههههه، بیا، بیا، خخخخخ

    • بدون نام

      ن بیا فقط تورو کم داشتیم

    • عبدالله

      همه میدانند صد روزه نمیتوان مشکلات را حل کرد .....البته همه هم میدانند که یکشبه میتوان صد جور مشکل برای ملت آفرید ....کی خسته است ......دشمن ... راستی آقای سابق وزیر از بورسیه ها چه خبر ؟؟؟؟ خودتان هم میدانید که مردم دیگر فریب اسامی دلفریب ...آبادگران .یکتا ...بیهمتا .. پای داری ....مایه داری ...را نمیخورند و از نیامدن شما هم ......شام شبشان یخ نمیکند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج