۴۶۲۲۲۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طنز؛ از سرعت اینترنت ۴۰۰G تا دستگیری دوباره بدهکار بزرگ بانکی!

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

یکی از بدهکاران بزرگ بانکی، با نام «میم. جیم» دستگیر شد. البته این بدهکار بزرگ بانکی، چند ساعت بعد از دستگیری، آزاد شد. خبرنگار ما در گفت‌وگو با منابع موثق، دلیل این آزادی زودهنگام را جویا شد.

یکی از این منابع موثق به خبرنگار ما گفت: «ایشان کاملا بی‌گناه بود! زیرا پس از دستگیری مشخص شد اسم و فامیل‌شان در شناسنامه این طور بوده، یعنی اسم‌شان میم.جیم و نام فامیل‌شان بدهکار بزرگ بانکی است!» این منبع موثق در پایان از پدر و مادرها خواست در انتخاب نام و نام فامیل برای فرزندان‌شان، بیشتر دقت کنند!

براساس مصوبه مجلس، پدرهایی که صاحب فرزند شوند، از 9 ماه مرخصی زایمان برخوردار می‌شوند. بر اساس این طرح بعد از اتمام این 9 ماه مرخصی هم، اگر پدرانِ مورد نظر، زیرِ هزینه‌های مربوط به زایمان، شیرخشک، پوشک و دوا و دکتر فرزندشان، یک قلو بزایند، یک ماه، اگر دو قلو بزایند، دو ماه و اگر سه قلو و بالاتر بزایند، تا 6 ماه مرخصی اضافه خواهند داشت!

نرخ خرید طرح روزانه طرح ترافیک باز هم افزایش یافت! براساس اخبار رسیده، در حال حاضر این قیمت به اندازه‌ای زیاد شده که رانندگانی که می‌خواهند وارد طرح ترافیک شوند، همان جا دم طرح، ماشین‌شان را به نام نماینده فروش طرح ترافیک می‌زنند و آرم تردد روزانه را در ازای آن می‌گیرند و روی پیشانی‌شان می‌چسبانند و پیاده وارد طرح می‌شوند‌.

سرعت اینترنت 400G شد! سخنگوی وزارت اینترنت و سرعت در جمع خبرنگاران اعلام کرد مشترکان می‌توانند با مراجعه به دفاتر امور مشترکین سیم‌کارت‌های قدیمی خود را به‌روز کنند و یک عدد کلاه کاسکت هم برای سر کردن هنگام استفاده از این اینترنت پرسرعت، دریافت کنند!

ولی در ادامه گفت هنوز بستن کمربند ایمنی برای استفاده از اینترنت 400G اجباری نیست! این مقام مسئول برای نشان دادن سرعت بالای اینترنت 400G، در مقابل چشمان حیرت‌زده خبرنگاران، یک عکس غیر‌مساله‌دار 1080X10920 را در عرض چهار دقیقه، لود کرد!

کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ در میان چشمان اشکبار خبرنگاران و در میان تشویق‌های کارمندان مجله خانواده صورتی، پس از چهل سال قهر و دوری از یکدیگر، با هم آشتی کردند! مسئول صفحه سنگ صبور مجله خانواده صورتی اعلام کرد پس از سال‌ها تلاش توانسته فاصله‌های موجود بین این دو عزیز دور از هم را بردارد و آن‌ها را در آغوش هم بیندازد!

البته لازم به ذکر است که در پایان این مراسم آشتی‌کنان، برانکو با این ادعا که کی‌روش او را سفت بغل کرد و با ماچ آبدار، تمام صورتش را خیس نموده، دوباره قهر کرد و استعفا داد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج