۴۶۲۴۳
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

تام کروز: من یک عروسک خوش چهره نیستم

تام کروز این روزها مشغول بازی در فیلم علمی تخیلی «کشتن تمام چیزی است که نیاز داری» است و قرارداد بازی در اکشن ماجراجویانه «ون هلسینگ» را هم دارد.

تام کروز: من یک عروسک خوش چهره نیستم

تماشا: تام کروز این روزها مشغول بازی در فیلم علمی تخیلی «کشتن تمام چیزی است که نیاز داری» است و قرارداد بازی در اکشن ماجراجویانه «ون هلسینگ» را هم دارد.

در خبرهاست که پنجمین قسمت «ماموریت غیرممکن» هم قرار است تولید شود. کروز به تازگی با سایتی سینمایی به صورت آنلاین، گفت و گویی اینترنتی انجام داده که در ادامه بخش هایی از آن را به نقل از بانی فیلم آنلاین می خوانید:

- مهمترین مسئله در ارتباط با یک بچه این است که از ته دل دوستش داشته باشی، حمایتش کنی و کمک کنی تا خوب بزرگ شود و برای خودش هویت و شخصیت پیدا کند. شما تا پدر نشوید، متوجه این موضوع نمی شوید و نمی دانید پدر و مادرتان در زمان بزرگ کردنتان چه حس و حالی داشته اند.

تام کروز: من یک عروسک خوش چهره نیستم

به عنوان یک پدر، این مسئولیت اصلی من است که به فرزندانم کمک کنم تا مستقل بار بیایند و بزرگ شوند و دانش و آگاهی کافی داشته باشند، باید کمک کنم دید درستی نسبت به زندگی و دنیا داشته باشند.

- معمولا مشورت نمی کنم. ترجیح می دهم درباره هر موضوعی خودم فکر کنم و بر اساس آن، به یک نتیجه مشخص برسم. اگر احساس کنم به نتیجه درستی رسیده ام، با کسی درباره اش صحبت و مشورت نمی کنم. هر تصمیمی که طی این سال هاگرفته ام توسط خودم بوده است و مسئولیت درست یا غلط بودن آن را هم می پذیرم.

- شیفته بازیگری هستم و اعتقاد دارم در همه حال، باید چیزهای تازه را آموخت. هیچ وقت نمی توانید ادعا کنید همه چیز را می دانید ودیگر نیازی به یادگیری چیزی ندارید. این موضوع فقط در رابطه با حرفه بازیگری صدق نمی کند. در زندگی عادی هم همینطور هستم. عاشق زندگی و یادگیری هستم و هر روز از زندگی ام، یک روز تازه است.

- هنوز هم پس از چهار دهه بازیگری، وقتی جلوی دوربین قرار می گیرم همان حس روزهای اول کار هنری ام را دارم. کمی عصبی هستم و نمی دانم چکار باید بکنم. باید یکی دو روز بگذرد تا به حال و هوای صحنه فیلمبرداری عادت کنم. البته این حس عدم اطمینان را دوست دارم و کمکم می کند تا نقشم را بهتر بازی کنم.

در عین حال، این حس و حال یادآوری می کند که هنوز نسبت به کارم جدی هستم و بازیگری برایم به صورت یک کار پیش پا افتاده و بازی به هر جهت درنیامده است. من یک عروسک خوش چهره نیستم و می خواهم نشان دهم توانایی بازی در فیلم های مستقل و نقش های چالش برانگیز را هم دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی پ

      حالا کی گفته تو خوش چهره ای؟

    • سرور

      خیلی هم خوش چهره ای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج