۴۶۲۵۸۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

اگر به سریلانکا می روید این غذاها را از دست ندهید!

اگر در پارک های سریلانکا بگردید چرخ دستی های روشن شده با یک لامپ کوچک را مشاهده می کنید که موادغذایی جالبی می فروشند. یکی از این موادغذایی های جذاب یک نوع کیک است. اسنک Isso Vadei مخلوط کیک عدس با درون مایه میگو است. کیک عدس و میگو به رنگ نارنجی بوده و تداعی پرتقالی است که هسته آن متشکل از میگوها هستند.

وب‌سایت زوم تک - مهگل آزاد: اگر شما در پایتخت سریلانکا "کلمبو" هستید آب دستتان است به زمین بگذارید و به بزرگترین پارک شهری "Galle Face Green" بروید. این منطقه در تقاطع پارک و ساحل قرار دارد. و در روزگاران قدیم مهمانی ها و مسابقات اسب دوانی را در آنجا برگزار می کردند. در حالی که هم اکنون به یک فضای سبز زیبا تبدیل شده است که محل خوبی هم برای خرید از دست فروشان تنقلاتی است. پس اگر شکمتان قار و قور می کند سری به این مکان بزنید.
اگر به سریلانکا می روید این غذاها را از دست ندهید!

Isso vadei

اگر در پارک های سریلانکا بگردید چرخ دستی های روشن شده با یک لامپ کوچک را مشاهده می کنید که موادغذایی جالبی می فروشند. یکی از این موادغذایی های جذاب یک نوع کیک است. اسنک Isso Vadei مخلوط کیک عدس با درون مایه میگو است. کیک عدس و میگو به رنگ نارنجی بوده و تداعی پرتقالی است که هسته آن متشکل از میگوها هستند. اگر دنبال این اسنک هستید به ساحل طوفانی کلمبو بروید!
اگر به سریلانکا می روید این غذاها را از دست ندهید!

Hoppers

سریلانکاهایی ها عاشق Hoppers هستند. یک کاس پنکیک که اگر در صبح سرو شود همراه با تخم مرغ است. و اگر در عصر سرو شود همراه با ادویه کاری است. اگر این نان را به همراه سس های کنار آن بخواهید جمعا زیر ۵۰ روپیه باید بپردازید. فرآیند نرم و چسبناک شدن این نان ترد و شیرین قدت دیرینه دارد.
اگر به سریلانکا می روید این غذاها را از دست ندهید!

Samosas

سمبوسه در سریلانکا به عنوان یک میان وعده بسیار لذیذ سرو می شود. این مثلث خوشبو و خوش طعم با سبزیجات و یا گوشت گاو پر شده و به همراه ادویه جات مصرف می شود. این سمبوسه ها به طرز وافری در سریلانکا یافت می شوند. فقط حواستان باشد کوچکترهای آن بدلیل تردی بیش از اندازه بسیار خوشمزه تر هستند.
اگر به سریلانکا می روید این غذاها را از دست ندهید!

Saravita and coconuts

نارگیل در کلمبو پادشاه است. این توپ های سبز روشن از روستاها تا کنار جاده ها آماده برای خوردن و آشامیدن به وفور یافت می شوند. ساراویتا هم در کنار نارگیل ها به صورت یک دسر خیابانی به فروش می رسند. این دسر از یک برگ فوفل تشکیل شده که در آن نارگیل خرد شده ریخته شده است. بسیاری از دست فروش ها این دسرها را در حالیکه به گردنشان آویخته اند و یا در چرخ های دستی به مردم عرضه می کنند.
اگر به سریلانکا می روید این غذاها را از دست ندهید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشته اصغر نژاد

      اخه کی به سریالانکا می رود لطفا در نوشت تیتر خبر دقت حاصل فرمایید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج