۴۶۲۵۹
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

فیلم‌های نوروزی را در کدام سینماها ببینیم؟

با آغاز اکران فیلم‌های نوروزی، سینماهای کشور چشم انتظار استقبال علاقه‌مندان به سینما هستند.

خبر گزاری ایسنا : با آغاز اکران فیلم‌های نوروزی، سینماهای کشور چشم انتظار استقبال علاقه‌مندان به سینما هستند.

طبق اعلام مسوولان؛ از این پس بلیت سینماهای مدرن ۶۰۰۰ تومان، ممتاز ۵۰۰۰ تومان، درجه۱، ۴۰۰۰ هزار تومان و درجه۲، ۲۵۰۰ تومان به فروش خواهد رسید.

نام سینماهایی که در تهران و شهرستان‌ها فیلم‌های نوروزی را اکران می‌کنند به این شرح است:

«تهران ۱۵۰۰»

انیمیشن «تهران ۱۵۰۰» اولین فیلم بلند سینمایی بهرام عظیمی است که در جشنواره سی‌ام فجر به نمایش درآمد. این فیلم روایتی فانتزی از شهر تهران در سال ۱۵۰۰ است و از تصویر‌سازی چهره‌هایی مانند هدیه تهرانی، بهرام رادان‌، مهران مدیری‌، گوهر خیراندیش‌، محمدرضا شریفی‌نیا، ‌حبیب رضایی، مهتاب نصیرپور و حسام نواب صفوی بهره برده است.

بهرام عظیمی به افرادی که می‌خواهند «تهران ۱۵۰۰» را ببینند توصیه می‌کند که فیلم را با خانواده و حتما در سینما ببینند! سوت و کف هم فراموش نشود!!!

سینماهای نمایش دهنده این فیلم در تهران عبارتند از: پردیس آزادی، استقلال، اریکه ایرانیان، پردیس ملت، پردیس زندگی، ایران، جوان، ماندانا، فلسطین، پردیس شکوفه، سپیده، شاهد، پیام، تماشا، موزه سینما، پردیس کیان، رازی، پردیس راگا، مرکزی، فر هنگسرای خانواده و برج میلاد.

در شهرستان‌ها: اصفهان، قدس- شیراز، پیام- کرمان، شهر تماشا- یزد، تک- مشهد، هویزه، آفریقا، سیمرغ- کرج، ساویز- تبریز، فرهنگیان- کاشان، بهمن- سنندج، شیدا

«حوض نقاشی»

این فیلم داستان یک زوج کم‌توان ذهنی است که یک پسربچه دارند و زندگی آن‌ها به دلایلی با چالش رو به رو می‌شود ولی این زوج موفق می‌شوند با همدلی بر این مشکلات فائق آیند.

«حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی با بازی شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایی، سیامک احصایی، مهسا محجوب محصول حوزه هنری است.

مازیار میری در نشستی که برگزار شده بود، خطاب به افرادی که می‌خواهند بخشی از اوقات فراغت خود را نوروز در سینما بگذارنند، گفت: «حوض نقاشی» یک عاشقانه در قالب خانواده است که کمی از آن دور شده‌ایم. این فیلم درباره‌ی کرامت انسانی است. «حوض نقاشی» به آدم‌ها و کنار هم قرار گرفتن آن‌ها و با محبت زندگی کردن و گذر کردن از شرایط سخت با اهرمی مثل عشق می‌پردازد.

منوچهر محمدی هم از کسانی که به ازدواج فکر می‌کنند، عاشق شده‌اند یا در مراحل اولیه‌ی زندگی مشترک هستند و یا زوج‌هایی که به مرور زمان از هم فاصله گرفته‌اند دعوت کرد عاشقانه‌ی «حوض نقاشی»را ببیند.

پردیس آزادی، پردیس ملت، زندگی، اریکه ایرانیان، فرهنگ، ایران، فلسطین، سپیده، پردیس راگا، تماشا، پردیس کیان، بهمن، مرکزی، پردیس شکوفه، کارون، ماندانا، شاهد، جی و فرهنگسرای پامچال سینماهایی هستند که در تهران به اکران فیلم «حوض نقاشی» می‌پردازند.

همچنین این فیلم در شهرستانها در ۲۴سینما به نمایش در خواهد آمد که اسامی این سینماها به شرح زیر است:

کرج: هجرت و ساویز، تبریز: ۲۹ بهمن، همدان: قدس، بیرجند: بهمن، شیراز: سعدی و فلسطین، گرگان: عصر جدید، بوشهر: بهمن، ارومیه: ایران، خرم‌آباد: استقلال، اهواز: اکسین، کاشان: بهمن، قزوین: بهمن، یزد: سینماتک، رشت: میرزاکوچک خان، اراک: عصر جدید، مشهد: هویزه و سیمرغ، سنندج: بهمن، قم: وتوس، انزلی: هلال، اصفهان: ساحل و سوره.

«رسوایی»

این فیلم جدیدترین فیلم مسعود ده‌نمکی است که در آن اکبر عبدی نقش یک روحانی را ایفا می‌کند.

در خلاصه داستان «رسوایی» آمده است: «افسانه دختر بدنام محل که مورد توجه همسایه‌ای از است به علت بدهی‌های خود و پدرش تحت فشار و در آستانه فروپاشی کامل اخلاقی است. او پس از ربودن سفته‌های پدرش به هنگام فرار با حاج یوسف روحانی زاهد محل برخورد می‌کند. حاج یوسف در مسیر کمک به افسانه دچار مصائبی می‌شود.»

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان از الناز شاکردوست، محمدرضا شریفی‌نیا،کامران تفتی، اسماعیل خلج، مریم کاویانی، امیردژاکام،امیر نوری، تینا آخوندتبار، مهسا کامیابی، محبوبه بیات نام برد.

ده‌نمکی ایده ساخت «رسوایی» را قبل از «اخراجی‌ها» عنوان و اظهار کرد: حتی قصه‌اش را برای کسی تعریف کردم و او فیلمنامه‌ای براساس آن نوشت که در مرحله ساختن بود. ورود به سینما نمی‌شد به صورت معمولی صورت بگیرد، موانع برای ورود من به سینما آنقدر زیاد بود که باید با لودر وارد می‌شدم و نمی‌شد فیلمی معمولی ساخت اما خیلی‌ها گفتند تصادف است و مجبور شدم (اخراجی‌های)دو و سه را هم بسازم تا ثابت کنم اتفاق نیست و با ژانر سیاسی و سینمای اسارت و اردوگاه هم می‌شود این کار را کرد.

سینماهای فیلم «رسوایی» در تهران شامل آفریقا، ایران، بهمن، پردیس زندگی، پردیس آزادی، پردیس شکوفه، فلسطین، ماندانا، اریکه ایرانیان، پردیس ملت، فرهنگسرای اشراق، فرهنگسرای بهمن، ناهید، کارون، مهتاب، ساویز و هجرت در کرج می‌شوند.

«رژیم طلایی»

این فیلم که به کارگردانی رضا سبحانی است مضمونی طنز در فضای اجتماعی دارد و به موضوع مهریه‌های سنگین و غیرمعقول می‌پردازد.

در فیلم «رژیم طلایی» مهدی هاشمی، مریلا زارعی و امین حیایی به ایفای نقش می‌پردازند.

«رژیم طلایی» در پردیس آزادی، پردیس زندگی، ماندانا، قدس، اریکه ایرانیان، عصر جدید، جوان، حافظ، میلاد، پایتخت، فرهنگسرای نور، جی، فردوسی، گلدیس و مرکزی در تهران نمایش داده می‌شود.

در شهرستان‌ها هم مشهد: هویزه، قدس و سیمرغ، رشت: سپیدرود، اصفهان: ایران، شیراز: پرسیا، اردبیل: انقلاب، گرمان: آسیا، یزد: تک، اراک: عصر جدید، بندرعباس: ستاره، اهواز: بهمن، بابل: آزادی، بروجرد: فلسطین، شهریار: سپهر، بوشهر: بهمن، آبادان: نفت و پتروشیمی، جهرم: باربد، گناباد: شهر، کرمانشاه: فرهنگ، گنبد: هجرت، قم: تربیت و ونوس، بندرانزلی: گل سرخ، تبریز: فلسطین، گرگان: عصرجدید، خرم‌آباد: استقلال

«قاعده‌ی تصادف»

«قاعده تصادف» فیلمی است که به روابط جوانان با همدیگر و والدینشان می‌پردازد و بهنام بهزادی تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

از بازیگران این فیلم می‌توان از امیر جعفری، اشکان خطیبی، بهاران بنی‌احمدی، مهرداد صدیقیان، سروش صحت، محمدرضا غفاری، مارتین شمعون‌پور،‌روشنک گرامی، ندا جبراییلی و امید روحانی نام برد.

بهزادی چندی قبل گفته بود که منتظر است در نوروز جوانان که مخاطب عمده‌ی سینما هستند به همراه خانواده‌هایشان برای دیدن این فیلم به سینماها بیایند.

«قاعده تصادف» در سینماهای آزادی، اریکه‌ی ایرانیان، پردیس زندگی، عصر جدید، پردیس ملت، ایران، مرکزی، پردیس شکوفه، ماندانا، فرهنگ و جوان در تهران نمایش داده می‌شود.

در شهرستان‌ها نیز سینماهای «هویزه»، «سیمرغ» و «قدس» در شهر مشهد و سینما میرزا کوچک خان در شهر رشت این فیلم را اکران می‌کنند. البته قرار است تعداد سینماهای نمایش دهنده‌ این فیلم در شهرستان‌ها افزایش پیدا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج