۴۶۲۹۲۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تام هاردی، جیمز باند می شود؟

تام هاردی بازیگر انگلیسی نامزد اسکار که این روزها با سریال کوتاه «تابو» به تلویزیون بازگشته، در گفت‌وگوی اخیر خود با یکی از نشریات انگلیسی نسبت به ایفای نقش «جیمز باند» و همکاری دوباره با کریستوفر نولان کارگردان سه‌گانه «شوالیه تاریکی» و «سرآغاز» ابراز علاقه کرده است.

وب سایت آی ‌سینما: تام هاردی بازیگر انگلیسی نامزد اسکار که این روزها با سریال کوتاه «تابو» به تلویزیون بازگشته، در گفت‌وگوی اخیر خود با یکی از نشریات انگلیسی نسبت به ایفای نقش «جیمز باند» و همکاری دوباره با کریستوفر نولان کارگردان سه‌گانه «شوالیه تاریکی» و «سرآغاز» ابراز علاقه کرده است.
تام هاردی، جیمز باند می شود؟

بازیگر ۳۹ ساله همچنین در ادامه صحبت‌هایش از بحث درباره احتمال بازی در نقش مامور ۰۰۷ و این که جایگزین دنیل کریگ شود، خودداری کرد و گفت: «در صنف ما بازیگرها ضرب‌المثلی وجود دارد که می‌گوید اگر درباره‌اش حرف بزنی خود به خود از دور خارج می‌شی!»

هاردی در گفت‌وگوی اخیر خود با نشریه «دیلی بیست» در پاسخ به این سوال که در صورت ساخت دنباله‌های بعدی «سرآغاز» (Inception) مایل به همکاری دوباره با نولان خواهد بود یا نه، گفت: «آه، عجب ایده‌ای! کریس (نولان) شگفت‌انگیز خواهد بود. حرف ندارد. عجب ایده هیجان‌انگیزی!»

بازیگر درام تحسین‌شده «از گور برگشته» در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد: «اما کریس نولان، عجب گزینه جذابی برای فیلم‌های باند است. چون دنیل کریگ حرف ندارد و کاری که سام مندس و باربارا بروکلی تا اینجا انجام داده‌اند فوق‌العاده تاثیرگذار بوده، از نو تصور کردنش کار بسیار دشواری خواهد بود.»

با وجود گذشت بیش از یک سال از اکران آخرین فیلم باند، هنوز حرفی از قطعی شدن حضور کریگ در دنباله بعدی ماجراجویی‌های مامور ۰۰۷ حرفی به میان نیامده است. به نظر می‌رسد بازیگر ۴۸ ساله همچنان انتخاب اول تهیه‌کنندگان این مجموعه سینمایی است.

تا امروز علاوه بر کریک، از بازیگران مطرحی همچون هاردی، تام هیدلستن، ادریس البا، جیمی بل و تام هیوز به عنوان گزینه‌های احتمالی بازی در نقش جیمز باند نام برده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج