۴۶۳۹۴۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

رکوردی جدید از بازی محبوب اودیسه سوپر ماریو

طرفداران سوپر ماریو تجربه‌ی جدیدی را با Super Mario Odyssey خواهند داشت چرا که در این قسمت ماریو دنیای قارچ‌ها را رها کرده و سری به دنیای واقعی می‌زند.

وب سایت کلیک: طرفداران سوپر ماریو تجربه‌ی جدیدی را با Super Mario Odyssey خواهند داشت چرا که در این قسمت ماریو دنیای قارچ‌ها را رها کرده و سری به دنیای واقعی می‌زند.
رکوردی جدید از بازی محبوب اودیسه سوپر ماریو

در طول کنفرانس هفته‌‌ی گذشته نینتندو چندین عنوان برای کنسول Nintendo Switch معرفی شد، شامل عنوانی جدید از برند معروف و محبوب Super Mario به نام Super Mario Odyssey. پس از چند بازی مانند Super Marion ۳D Land و Super Mario ۳D World که از ترکیب عناصری از بازی‌های ۲D و ۳D ماریو ساخته شده‌اند، بازی Super Mario Odyssey یک تجربه‌ی Open World همراه با رگه‌های بازی Super Mario ۶۴ را به بازی‌کننده ارایه خواهد کرد، و به نطر می‌رسد بازی‌کنندگان نسبت به این نوع تجربه مشتاق هستند.

در کمتر از ۳ روز، تریلر بازی Super Mario Odyssey بر روی کانال رسمی Nintendo در یوتیوب نزدیک به ۷ میلیون نمایش داشت که تبدیل شد به سومین ویدیو بیشتر مشاهده شده در سایت یوتیوب بعد از تریلر رسمی معرفی کنسول Nintendo Switch و تریلر گیم‌پلی Zelda: Breath of the Wild. بازی‌کننده‌هایی که به بازی Super Mario Odyssey علاقه‌مند هستند، شگفت زده می‌شدند اگر این بازی در میان عناوین لانچ کنسول Nintendo Switch قرار می‌گرفت.

اطلاعات زیادی درباره بازی Super Mario Odyssey مشخص نشده است. ولی واقعیت این است که این بازی در پایان سال جاری عرضه خواهد شد و از خیلی جهات به بازی‌های Super Mario ۶۴ و Super Mario Sunshine شبیه خواهد بود، و یک تجربه‌ی Open World همراه با اکتشاف و پاداش را به بازی‌کننده ارایه خواهد کرد. همچنین در این بازی خبری از قلمرو قارچ‌ها نیست، بنابراین جالب خواهد بود تا ببینیم چه گروهی سوپرماریو را در بازی همراهی خواهد کرد.

بازی Super Mario Odyssey اواخر امسال به صورت انحصاری برای کنسول Nintendo Switch منتشر خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج