۴۶۶۹۳
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

خانواده راننده ايراني خواستار شدند

لزوم محاکمه کارمند مست سفارت عربستان

خانواده يک راننده ايراني که در سانحه تصادف با يکي از کارکنان سفارت عربستان سعودي در تهران کشته شد خواهان مجازات عامل اين حادثه شده‌اند.

پایگاه خبری پرس تی وی: خانواده يک راننده ايراني که در سانحه تصادف با يکي از کارکنان سفارت عربستان سعودي در تهران کشته شد خواهان مجازات عامل اين حادثه شده‌اند.

اعضاي خانواده اين راننده ايراني که در سانحه تصادف توسط يک کارمند مست سفارت عربستان در تهران کشته شد محاکمه فرد خاطي بر اساس قوانين جمهوري اسلامي را خواستار شده‌اند.

يک کارمند مست سفارت عربستان چند روز پيش در يک سانحه تصادف در شمال شرق تهران يک راننده ايراني را به قتل رساند و يک عابر را نيز مجروح کرد.

کارمند سفارت عربستان پيش از خارج شدن خودروي خود از جاده آن را به خودروي يک راننده ايراني کوبيد که باعث شد وي در دم کشته شود.

محبوبه حبيبي، همسر قرباني اين حادثه به خبرنگار ما گفت :«من خيلي ناراحت هستم زيرا هيچ‌کس از سفارت عربستان سعودي در تهران براي عرض تسليت يا همدردي با فرزندان من که در اين سانحه پدر خود را از دست دادند به منزل ما نيامده است. کارمند سفارت عربستان بايد محاکمه شود تا ديپلمات‌هاي خارجي جرات نکنند در آينده بدون اين‌که مجازات شوند اتباع ايران را بکشند يا در حال مستي رانندگي کنند.»

هر چند شواهد پزشکي نشان مي‌دهد که کارمند سفارت عربستان در زمان وقوع اين حادثه مست بوده است وزارت امور خارجه اين کشور با تکذيب اين موضوع مي‌گويد «اين‌که وي مست بوده است حقيقت ندارد.»

با اين وجود، پليس ايران ۴ بطري مشروبات الکلي در خودروي کارمند سفارت عربستان پيدا کرده است.

محدثه فراهاني، دختر قرباني اين حادثه نيز گفت :«من از دولت عربستان سعودي مي‌خواهم که با مقام‌هاي ايراني همکاري کند و اشتباه ديپلمات خود را بپذيرد. ما به فکر ديه گرفتن نيستيم. چيزي که براي ما اهميت دارد اين است که نمي‌گذاريم حقوق‌مان مورد بي‌توجهي قرار بگيرد.»

در همين حال برادر مقتول نيز افزود :«اگر مقام‌هاي سعودي مسلمانان واقعي هستند بايد واقعيت را بپذيرند. من مي‌خواهم به حق برادرم احترام گذاشته شود. ما خواهان مجازات اين ديپلمات سعودي بر اساس قوانين ايران هستيم. اين حق ماست و هرگز از آن کوتاه نمي‌آييم.»

رامين مهمانپرست، سخنگوي وزارت خارجه ايران ۱۹ مارس از نقض قوانين ايران، سرعت غيرمجاز و مستي راننده سعودي به عنوان عوامل وقوع اين سانحه مرگبار ياد کرد و گفت ايران مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به رفتار کارمند سفارت عربستان به اين کشور اعلام و سفارت عربستان سعودي در تهران را از شکايت خود آگاه کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حقگو

      شما بدترين ودروغگو ترين سايت ايران هستيد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج