۴۶۷۶۷۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طنز؛ چهل سال پس از فروریختن پلاسکو!

به همت متخصصان و دانشمندان جوان کشورمان، سرانجام دستگاه پیچیده و فوق تخصصی «صفر شمار اختلاس‌های نجومی!» ساخته شد و با موفقیت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

اولین استعفا

چهل سال پس از فروریختن پلاسکو!

به همت متخصصان و دانشمندان جوان کشورمان، سرانجام دستگاه پیچیده و فوق تخصصی «صفر شمار اختلاس‌های نجومی!» ساخته شد و با موفقیت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در مراسم رونمایی از این دستگاه پیچیده، رییس تیم سازنده به خبرنگاران گفت پس از ساخت این دستگاه در داخل کشور، سالانه از خروج چند میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می‌شود و با اختلاس این ارزها، می‌توان رکوردهای اختلاس را تا مرزهای دورتری جابه‌جا کرد!

لازم به ذکر است که این دستگاه در حضور خبرنگاران، روی آخرین رقم اختلاس کشف شده، مورد آزمایش قرار گرفت که خوشبختانه پس از دوساعت‌و‌نیم کارکردن مداوم دستگاه، در حالی‌که دود از کله آن بلند می‌شد، تعداد صفرهای اختلاسِ رو شده، به صورت دقیق شمرده شد!

ولادیمیر پوتین برای انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا کاندیدا شد! از طرف دیگر از روسیه خبر می‌رسد که دونالد ترامپ هم برای ریاست جمهوری روسیه کاندیدا می‌شود!

دونالد ترامپ در گفت‌وگو با خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که «چنین چیزی مگه ممکنه؟» گفت: «ای آقا... ما و داداش ولادیمیر نداریم که!»

وجود یک موش در کاخ سفید جنجال آفرید. این موش که سر و کله‌اش در آشپزخانه کاخ سفید پیدا شد و نظم آنجا را به هم ریخت، بلافاصله توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

شاهدان عینی می‌گویند این موش در حال انتقال به بیرون از کاخ سفید، مرتب فریاد می‌زد: «بابا ولم کنین... من تا قبل از دولت ترامپ، فیل بودم، سمبل حزب جمهوری‌خواه بودم، واسه خودم تو کاخ سفید کسی بودم!»

سرانجام یک استعفا، چهل سال پس از حادثه تلخ پلاسکو رقم خورد! به گزارش رسانه‌های مکتوب، این استعفا مربوط به رییس هیات مدیره یکی از ساختمان‌های نزدیک به چهار راه استامبول است.

نامبرده در گفت‌وگو با خبرنگار ما اعلام کرد دیگر خسته شده است و نمی‌تواند ساختمانی را اداره کند که ساکنانش، شارژهای خود را با تاخیر می‌پردازند، زباله‌ها را پرتاب می‌کنند جلوی در، ماشین‌شان را در جای پارک همدیگر می‌گذارند و با آسانسور بار می‌برند بالا!

وی در پاسخ به این سوال که آیا این استعفا ربطی به حادثه ساختمان پلاسکو که چهل سال قبل رخ داد، دارد یا نه، گفت: «نمی‌دونم والا... من که اون موقع به دنیا نیامده بودم ولی اگه آرومت می‌کنه، آره! مرتبط بوده!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج