اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۸۱۸۶
۲ نظر
۵۰۵۷
۲ نظر
۵۰۵۷
پ

آغاز اکران «رییس» شاهرخ ‏خان

اکران خاورمیانه ای فیلم سینمایی «رییس» ساخته راهول دهولاکیا فیلمسازی هندی با بازی سوپر استار بالیوود شاهرخ خان از فردا چهارشنبه در سینماهای کشورهای اردن، امارات، مصر، بححرین، قطر و… آغاز می شود.

روزنامه بانی فیلم: اکران خاورمیانه ای فیلم سینمایی «رییس» ساخته راهول دهولاکیا فیلمسازی هندی با بازی سوپر استار بالیوود شاهرخ خان از فردا چهارشنبه در سینماهای کشورهای اردن، امارات، مصر، بححرین، قطر و… آغاز می شود.
آغاز اکران «رییس» شاهرخ ‏خان

اکران فیلم سینمایی «رییس» با بازی شاهرخ خان بازیگر معروف سینمای هند از صبح فردا چهارشنبه توسط شرکت «فارس فیلم» با مدیریت احمد گلچین که مسئولیت پخش خاورمیانه ای این فیلم را عهده دار است در سینماهای کشورهای خاورمیانه آغاز خواهد شد.

به همین مناسبت روز شنبه نشستی مطبوعاتی با حضور احمد گلچین مدیر شرکت فارس فیلم، شاهرخ خان بازیگر این فیلم و راهول دهولاکیا کارگردان و یکی از تهیه کنندگان «رییس» و جمعی از نمایندگان رسانه های مختلف در «بالیوود پارک» دبی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دهها هزار نفر از علاقمندان به سینمای هند برگزار شده بود، دست اندرکاران فیلم توضیحاتی را در باره «رییس» ارائه دادند.
آغاز اکران «رییس» شاهرخ ‏خان

احمد گلچین مدیرعامل شرکت فارس فیلم که توزیع کننده فیلم «رییس» در خاورمیانه است اعلام کرد که اکران این فیلم دریکصد سالن سینمای دبی آغاز می شود و به شکل همزمان در سایر کشورهای آسیایی این فیلم روی پرده سینماها خواهد رفت.

فیلم «رییس» داستان شخصی را بیان می کند که مانند رابین هود در پی کمک به ستمدیدگان است. او که مسلمان نیز هست برای کمک به نیازمندان با دسته های راهزن روبرو می شود و کالاهای راهزنان را به نفع مردم مظلوم گرفته و خرج آنان می کند.

نکته قابل توجه در مورد فیلم «رییس» اینکه تعدادی از چهره های سینمای پاکستان نیز در آن به ایفای نقش پرداخته اند. این حرکت فرهنگی پس از آن صورت گرفت که در ماه های گذشته تنش های سیاسی میان هند و پاکستان تا مرز تحریم فیلم های هندی توسط مقامات پاکستان نیز پیش رفت.

آهنگ این فیلم با نام «لیلا مثل لیلا» تا کنون بیش از هفتاد و پنج میلیون بار در سایت یوتیوب دیده شده است.

یکی از ترفندهای تبلیغاتی برای ایجاد جذابیت بیشتر این فیلم برای مخاطبان عرب زبان، یکی از آهنگ های آن به زبان عربی و توسط گروهی از هنرمندان موسیقی مراکشی اجرا شده است که پیش بینی می شود مورد توجه تماشاگران کشورهای عربی قرار گیرد. بازیگران «رییس» عبارتند از: شاهرخ خان، ماهیرا خان، نوازالدین صدیقی، شیبا چادا، سانی لئون، محمد زی شاه ایوب و اتول کولکاری.

کارگردان این فیلم راهول دهولاکیا است و تهیه کنندگان ان گواری خان، رینش سیدوانی و فرهان اختر.

فیلم به زبان هندی به نمایش در می آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وای عاشقشم

    • بدون نام

      جالب اینه توی فیلم شیعه هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج