۴۶۸۷۰۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیش بازی هال سیتی - منچستریونایتد

مورینیو به دنبال اولین فینال با شیاطین سرخ

منچستریونایتد در صورت کسب نتیجه لازم در دیدار با هال سیتی، برای اولین بار از سال ۲۰۱۰، حضور در فینال لیگ کاپ را تجربه می کند.

وبسایت نود: پنج شنبه آخرین بازی مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس، EFL Cup به میزبانی هال سیتی برگزار می شود. هال سیتی در ورزشگاه خانگی خود KCOM میزبان منچستریونایتد است و به دنبال جبران شکست ۲-۰ در بازی رفت است. بازی رفت دو تیم با دو گل فلینی و ماتا به سود تیم مورینیو پایان یافت.

هال سیتی بعد از مدت ها ناکامی، در شش بازی اخیرش، توانست دو برد را کسب کند تا شرایطش را کمی سروسامان دهد، تایگرها اگرچه سه باخت را هم در شش بازی اخیر خود تجربه کرده اند، اما در مقابل منچستریونایتد و چلسی با وجود شکست ۲-۰، بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. در آن سمت، شیاطین سرخ بعد از کسب نه برد پیاپی، در دو بازی اخیر خود به تساوی ۱-۱ رسیده اند، البته یونایتد برای صعود به فینال الزامی برای کسب پیروزی در این بازی ندارد و حتی ممکن است با باخت هم راهی فینال شود.

مورینیو به دنبال اولین فینال با شیاطین سرخ

این سومین جدال رودرروی دو تیم در این فصل است، و جالب اینجاست که بعد از این مسابقه، هفته آینده دو تیم در لیگ برتر باید به مصاف هم بروند که آن بازی در الدترافورد برگزار می شود. هر دو بازی قبلی با پیروزی یونایتد به پایان رسیده است. در هفته سوم لیگ برتر منچستریونایتد ۱-۰ پیروز شد و بازی رفت هم که با دو گل به اتمام رسید.

اما در شش جدال اخیر دو تیم، منچستریونایتد ۵ بار برده و فقط یک بازی مساوی شده است. شیاطین سرخ ۱۲ گل زده اند و فقط سه گل خورده اند. جالب اینجاست که یونایتد در این شش بازی، دو اخراجی داشته است.

حضور در فینال جام اتحادیه برای تیم مورینیو، موجب می شود بازی این تیم در روز ۲۶ فوریه در دربی منچستر به تعویق بیفتد، موضوعی که باعث نگرانی مورینیو شده است:

نمی دانم که می توانیم برای هر چهار جام ممکن بجنگیم یا خیر. اما می دانم که کار آسانی پیش رو نداریم. اگر به فینال جام اتحادیه برسیم و بازی مقابل سیتی به تعویق بیفتد، مطمئنم که این مسابقه را به زمان بدی موکول می کنند. ما لیگ اروپا را هم در پیش داریم، لیگ قهرمانان از مرحله یک هشتم پیگیری می شود ولی لیگ اروپا از مرحله یک شانزدهم انجام می شود. پس کار واقعاً سختی پیش رو داریم.به هر حال ما تورنمنت به تورنمنت پیش می رویم. من تخته ای در دفترم دارم که تمام بازی های ممکن را روی آن ترسیم کردهام، واقعاً برنامه سنگین و سختی داریم.

مورینیو به دنبال اولین فینال با شیاطین سرخ

اما در حالی که منچستریونایتد مصدومی برای این بازی ندارد، ولی هال سیتی برای این مسابقه بسیاری از بازیکنانش را در اختیار ندارد، میسون، اسنودگراس، دیویس، بروس، کین، لوئر، اودوبایو، هنریکسن به دلیل مصدومیت غایب هستند. ال محمدی و ام بوکانی هم به دلیل حضور در جام ملت ها غایب هستند. اگرچه ساحل عاج از جام ملت ها بازگشت و بایی به زودی به یونایتد باز می گردد ولی این بازیکن آماده دیدار با هال سیتی نیست.

ترکیب احتمالی دو تیم

مورینیو به دنبال اولین فینال با شیاطین سرخ

آمار و اطلاعات مسابقه

یونایتد در ۱۲ مسابقه از ۱۳ بازی اخیرش مقابل هال سیتی پیروز شده است. (بدون حتی یک شکست)

در ۲۶ بازی از ۲۷ مسابقه ای که یک تیم در نیمه نهایی جام اتحادیه در بازی رفت با دو گل یا بیشتر شکست خورده است، در نهایت از رسیدن به فینال بازمانده است. تنها استثنا در فصل ۱۹۹۳-۱۹۹۴ بود که استون ویلا شکست ۳-۱ را در بازی برگشت جبران کرد و به فینال رفت.

در هر سه نوبت قبلی که یونایتد در بازی رفت نیمه نهایی جام اتحادیه پیروز شده بود، در نهایت توانست به فینال جام اتحادیه برسد. مقابل آرسنال، لیدزیونایتد و شفیلدونزدی.

تایگرها در شش بازی قبلی خانگی شان در جام اتحادیه، شکست نخورده اند. سه برد و سه مساوی.

منچستریونایتد در ۴ مسابقه از ۵ بازی اخیر خارج از خانه اش در جام اتحادیه مقابل تیم های لیگ برتری، شکست خورده است. از جمله باخت مقابل ساندرلند در نیمه نهایی جام اتحادیه در ژانویه ۲۰۱۴.

منچستریونایتد هنوز در ورزشگاه KCOM، طعم شکست را در مقابل هال سیتی نچشیده است. آخرین باخت یونایتد در مقابل هال سیتی در خانه این تیم به نوامبر ۱۹۷۴ در ورزشگاه Boothferry Park باز می گردد.

هال سیتی در هیچ یک از ۴ مسابقه اخیرش مقابل منچستریونایتد موفق به گلزنی نشده است. آخرین گلزن هال در مقابل یونایتد، فریات بود که در می ۲۰۱۴ گلزنی کرد.

وین رونی در ۴ بازی اخیرش در KCOM استادیوم، روی ۵ گل تاثیر مستقیم داشته است: دو گل و سه پاس گل.

شیاطین سرخ در نه بازی از ده مسابقه اخیرش در دور برگشت نیمه نهایی جام اتحادیه، پیروز شده است. تنها باخت آن ها در مقابل چلسی رقم خورد. سرمربی چلسی در آن بازی مورینیو بود که در نهایت توانست آبی های لندن را در آن فصل قهرمان لیگ کاپ کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج